تصاویری از قاب‌های مربوط به گوشی گلکسی A8 2018 منتشر شد

این روزها خبرهای زیادی درباره گوشی‌های جدید سری A سامسونگ می‌شنویم. از انتشار ویدیوی گلکسی A8 2018 در یوتیوب گرفته تا رندرهای آن، همگی اطلاعات زیادی درباره این هندست به ما نشان دادند. با این‌حال نمی‌توان خوش‌بین بود که سامسونگ بخواهد دو عضو جدید خانواده A را تا پایان سال جاری میلادی معرفی کند.

 

اخیرا تصاویری از کیس‌های گوشی گلکسی A8 2018 منتشر شده که خوشبختانه منبع آن قابل اعتماد است. این تصاویر تقریبا تمام شایعات قبلی درخصوص این اسمارت‌فون را تکرار می‌کند. وجود دوربین سلفی دوگانه، حسگر اثر انگشت در زیر دوربین و طراحی تمام صفحه با حاشیه‌های کم‌تر تمام مواردی بوده که در این تصاویر دیده می‌شود. فلیپ کیس‌های این هندست دارای سه رنگ مشکی، طلایی و بنفش هستند.

اخیرا نیز دفترچه راهنمای این دیوایس اطلاعاتی را درخصوص طراحی و ساختار آن نشان داده‌اند. در اطلاعات موجود در دفترچه راهنما نیز محل قرارگیری حسگر اثر انگشت زیر دوربین اصلی بود. نکته دیگر این‌که بنابر اطلاعات این دفترچه، اعضای جدید سری A سامسونگ به دکمه بیکسبی مجهز نیستند. پیش از این اشاره شده بود که گلکسی‌های سری A به دکمه مجزایی برای دستیار بیکسبی مجهز خواهند شد.

با توجه به این مشخصات و ویژگی‌ها، قطعا گلکسی A8 2018 و گلکسی A8 پلاس قیمتی بالاتر از پیشینیان خود خواهند داشت. پیش‌بینی شده که قیمت این دو حدود ۶۰۰ دلار باشد. با وضع موجود بعید می‌دانیم که میان‌رده‌های جدید سامسونگ در سال ۲۰۱۷ معرفی شوند و این احتمال بسیار بالاست که در ماه ژانویه شاهد رونمایی از این دو باشیم.

نوشته تصاویری از قاب‌های مربوط به گوشی گلکسی A8 2018 منتشر شد اولین بار در پدیدار شد.