تصاویری از لپ تاپ سامسونگ کروم بوک پرو در رنگ مشکی منتشر شد

تصاویری از لپ تاپ سامسونگ کروم بوک پرو در رنگ مشکی منتشر شداین اولین باری است که تصاویری از لپ تاپ سامسونگ کروم بوک پرو در رنگ مشکی در فضای اینترنت منتشر می شود.

شایع شده بود که این لپ تاپ در ماه آوریل (فروردین) عرضه خواهد شد؛ همچنین تصاویری از نسخه نقره ای آن منتشر شده بود، اما این اولین بار است که نمونه ی مشکی رنگ آن را مشاهده می کنیم.

همانطور که می دانید، لپ تاپ سامسونگ کروم بوک پرو از پردازنده اینتل، صفحه نمایش لمسی و قلم استایلوس برخوردار است که از سیستم عامل کروم و اپلیکیشن های واقعی اندروید پشتیبانی می کند. در ادامه تصاویر بیشتری را مشاهده می کنید:

لپ تاپ سامسونگ کروم بوک پرو از پردازنده اینتل، صفحه نمایش لمسی و قلم استایلوس برخوردار است که از سیستم عامل کروم و اپلیکیشن های واقعی اندروید پشتیبانی می کند. لپ تاپ سامسونگ کروم بوک پرو از پردازنده اینتل، صفحه نمایش لمسی و قلم استایلوس برخوردار است که از سیستم عامل کروم و اپلیکیشن های واقعی اندروید پشتیبانی می کند. لپ تاپ سامسونگ کروم بوک پرو از پردازنده اینتل، صفحه نمایش لمسی و قلم استایلوس برخوردار است که از سیستم عامل کروم و اپلیکیشن های واقعی اندروید پشتیبانی می کند. لپ تاپ سامسونگ کروم بوک پرو از پردازنده اینتل، صفحه نمایش لمسی و قلم استایلوس برخوردار است که از سیستم عامل کروم و اپلیکیشن های واقعی اندروید پشتیبانی می کند.

سامسونگ کروم بوک پرو با قیمت ۵۴۹.۹۹ دلار در وبسایت آمازون دیده شده و انتظار می رود که در تاریخ ۲۸ ماه مه (۷ خرداد) عرضه شود.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن های اندرویدی در لپ تاپ های کروم بوک پرو پشتیبانی می شوند، که البته هنوز در مرحله بتا قرار دارد. شاید به همین دلیل است که راه اندازی این لپ تاپ به تعویق افتاده است.

گفته می شود که اطلاعات بیشتری درباره اپلیکیشن های اندرویدی در کنفرانس I/O 2017 منتشر خواهد شد.

.

منبع: theverge

مطلب تصاویری از لپ تاپ سامسونگ کروم بوک پرو در رنگ مشکی منتشر شد برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.