تصاویری از نسخه بتمن گلکسی نوت ۷ فاش شد

تصاویری از نسخه بتمن گلکسی نوت ۷ فاش شد

آیا از ارایه نسخه Injustice سامسونگ گلکسی S7 Edge هیجان زده شده‌اید؟! این گوشی هوشمند یک مورد ارزشمند برای اضافه شدن به مجموعه بتمن شماست، البته شاید به دستگاه بزرگتری نیاز داشته باشید. حال تصاویری از گلکسی نوت ۷ با زمینه بتمن در اینترنت منتشر شده که شاید دستگاه مورد نظر شما باشد.

این عکس‌ها گلکسی نوت ۷ نسخه Injustice با زمینه بتمن را نشان می‌دهند که شامل رنگ بدنه مشکی همراه با طرح‌های برجسته و آرم بتمن طلایی رنگ است، علاوه بر این کاربران می‌توانند از تم بتمن نیز لذت ببرند.

هنوز زمان و نحوه ارایه این مدل مشخص نیست، البته اگر نگاهی به نسخه ویژه گلکسی S7 Edge بیاندازیم متوجه خواهیم شد که این دستگاه ارزان نخواهد بود. در حالیکه گلکسی S7 Edge نسخه بتمن با قیمت ۱۰۳۵ دلار عرضه شده و گلکسی نوت ۷ قیمت پایه بیشتری دارد، در نتیجه قیمت این نسخه خاص از گلکسی نوت ۷ نیز بالاتر خواهد بود و در نهایت برای خرید این مدل باید پول زیادی را آماده کنید.

علاوه بر این گلکسی S7 Edge نسخه Injustice تنها در چین عرضه می‌شود، در نتیجه احتمال معرفی انحصاری این گوشی هوشمند در کشور چین نیز وجود دارد. براساس این اطلاعات دستگاه موردنظر به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود، نمونه‌ای که تنها در کشور چین قابل خریداری است. با گذشت زمان اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد، آیا شما حاضر به خرید این نسخه خاص هستید؟!

نوشته تصاویری از نسخه بتمن گلکسی نوت ۷ فاش شد اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.