تصاویری از نمونه‌های اولیه آی‌فون ۸ منتشر شد

تصاویری از نمونه‌های اولیه آی‌فون 8 منتشر شد

باتوجه به شایعات و تصاویری که تا به‌حال از آی‌فون 8 اپل دیده‌ایم، می‌توان گفت رونمایی از این محصول به‌سختی کسی را شگفت‌زده خواهد کرد. البته این امکان در صورت دروغ بودن تمامی این تصاویر و شایعات وجود دارد!

در هر صورت، Benjamin Geskin در توییت اخیر خود تصاویری از یک گوشی را به نمایش گذاشته است که منتسب به نمونه‌های اولیه این مدل است.

نکته جالب در خصوص تصاویر منتشر شده این است که محصول نشان داده شده به هیچ کدام از تصاویری که تا به‌حال به آی‌فون 8 نسبت داده شده‌اند، شباهتی ندارد. حتی از بعضی جهات می‌توان آن را یکی از محصولات شرکت سامسونگ دانست. بااین وجود، نقطه مشترک تمامی تصاویر حاشیه بسیار نازکی است که دور صفحه نمایش وجود دارد. براساس گفته‌ها، آی‌فون 8 دارای لبه‌های باریکی است.

احتمال این وجود دارد که دستگاه موردنظر همان آی‌فون 8 باشد، اما این تنها نمونه اولیه بوده و امکان تغییرات در آن بسیار زیاد است. تصاویر تنها جلوی دستگاه را نشاه می‌دهند و نه پشت آن؛ پس نمی‌شود با اطمینان گفت که حسگر اثر انگشت در پشت آن تعبیه شده است. قیمت آی‌فون 8 در گذشته فاش شده بود.

در هر صورت همه چیز در حد احتمال است و نمی‌توان به‌صورت قطع نظر داد. حال نظر شما در رابطه با این نمونه اولیه چیست؟ آیا این همان آی‌فونی است که منتظرش بودید؟

نوشته تصاویری از نمونه‌های اولیه آی‌فون 8 منتشر شد اولین بار در پدیدار شد.