تصاویری از نمونه‌های اولیه شیائومی می میکس ۳ منتشر شد

می‌توان شیائومی را پیش‌رو در استفاده از صفحه نمایش بدون حاشیه در گوشی‌های هوشمند عنوان کرد؛ این فناوری در سال 2017 تعریف جدیدی از گوشی هوشمند ارائه کرد. این شرکت اولین‌بار گوشی می میکس را به‌صورت بدون حاشیه عرضه نمود و چند ماه پیش نیز می میکس 2 وارد بازار شد. مطمئنا طرفداران منتظر محصول بعدی این خانواده یعنی می میکس 3 هستند.

به‌تازگی تصاویری از نمونه‌های اولیه می میکس 3 در سایت چینی Weibo منتشر شده است. تصور این بود که شیائومی در این دستگاه حاشیه‌ها را باریک‌تر خواهد کرد، اما ظاهرا نمونه‌های اولیه بعد جدیدی از گوشی‌های هوشمند بدون حاشیه را به ما نمایش می‌دهند.

محصول جدید با سه طراحی مختلف در پشت گوشی ارائه شده است. این نمونه‌ها وجود طراحی ثانویه در پشت دستگاه را تایید می‌کنند. طراحی پیشین این سری صفحه نمایشی بدون حاشیه را به ارمغان می‌آورد که حال در سری جدید شاهد بدون حاشیه بودن گوشی حتی در قسمت فوقانی آن هستیم. حاشیه‌ها قابل مشاهده نیستند، به گونه‌ای که انگار وجود ندارند. البته باید تا فهمیدن این نکته که آیا شیائومی موفق شده اولین گوشی هوشمند کاملا بدون حاشیه را تولید کند یا خیر، تا سال بعد میلادی صبر کنیم.

نوشته تصاویری از نمونه‌های اولیه شیائومی می میکس ۳ منتشر شد اولین بار در پدیدار شد.