تصاویری واقعی از گوشی‌های میزو ۱۵ و ۱۵ پلاس منتشر شد

کمپانی میزو آماده می‌شود تا یک رویداد بزرگ را به مناسبت پانزدهمین سال تاسیس خود برگزار کند. به نظر می‌رسد که در این رویداد از دو اسمارت‌فون جدید به نام‌های میزو ۱۵ و ۱۵ پلاس رونمایی به عمل آید. به‌تازگی سه تصویر از این دو اسمارت‌فون منتشر شده که شکل ظاهری آن‌ها را به خوبی نمایان می‌کند.

همان‌طور که در تصاویر زیر مشخص است، نسخه پلاس از نظر ابعادی تفاوت فاحشی با نسخه پایه دارد. دوربین سلفی هر دو اسمارت‌فون در بخش مرکزی حاشیه بالایی نمایشگر قابل مشاهده است. هم‌چنین کلید سخت افزاری هوم نیز در بخش پایینی نمایشگر دیده می‌شود. در بخش پشتی این دو برادر می‌توانیم دوربین دوگانه‌ای را مشاهده کنیم که با فلاش‌های LED حلقه‌ای همراهی می‌شود.

میزو ۱۵ پلاس از نمایشگری ۵.۹۵ اینچی با وضوح QHD بهره‌مند بوده و دوربین دوگانه به‌کار رفته در آن از دو سنسور ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی تشکیل شده است. برای دوربین سلفی نیز از یک نمونه ۲۰ مگاپیکسلی استفاده شده است. تولید نیرو در این تلفن‌ همراه را یک باتری ۳۴۳۰ میلی‌آمپر ساعتی برعهده دارد. قلب پردازشی میزو ۱۵ پلاس را نیز چیپست پرچمدار سابق سامسونگ یعنی اگزینوس ۸۸۹۵ تشکیل می‌دهد که با ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

از طرف دیگر، میزو ۱۵ به نمایشگری ۵.۴۶ اینچی مجهز شده که وضوح فول اچ‌‌دی دارد. در خبرهای اخیر ادعا شده که ممکن است در این اسمارت‌فون از چیپست اسنپدارگون ۶۶۰ استفاده شود. برای بخش رم و حافظه داخلی، میزو از همان ظرفیت‌های موجود در نسخه پلاس استفاده کرده است اما تولید نیرو در آن توسط یک سلول باتری ۲۹۴۰ میلی‌آمپر ساعتی انجام می‌پذیرد.

میزو ۱۵ لایت نیز دیگر اسمارت‌فونی است که ممکن است تا پایان ماه جاری میلادی به جمع این خانواده افزوده شود. مطابق گفته‌های بنیانگذار این کمپانی، گوشی میزو ۱۶ که لقب پرچم‌دار ویژه این کمپانی را بر دوش می‌کشد، در ماه آگوست معرفی خواهد شد.

نوشته تصاویری واقعی از گوشی‌های میزو ۱۵ و ۱۵ پلاس منتشر شد اولین بار در پدیدار شد.