تصاویر بازاریابی سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر شد

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره تصاویر بازاریابی اسمارت‌فون گلکسی S22 سامسونگ در فضای وب منتشر شد. اکنون مدت‌هاست که پرچم‌داران سری گلکسی S22 سامسونگ در کانون جریان شایعات قرار دارند. بعلاوه در گذشته نیز شاهد افشاگری‌های متعددی پیرامون هندست‌های خانواده گلکسی S22 بوده‌ایم. سیل شایعات و گمانه‌زنی‌ها در خصوص زمان عرضه، مشخصات و طراحی سری گلکسی S22 با وجود عدم تائید رسمی آنها از سوی سامسونگ کماکان ادامه دارد.

اکنون یک خبرچین کره‌ای با نام Dohyun Kim (و شناسه توئیتری dohyun854@) اقدام به انتشار ویدیوی تبلیغاتی و تصاویر بازاریابی سامسونگ گلکسی S22 در حساب‌کاربری توئیتری خود نموده است. در این محتوای تبلیغاتی به عرضه قریب‌الوقوع سری گلکسی S22 اشاره شده است (اگرچه در حال حاضر ویدیو و تصاویر بازاریابی منتشر شده توسط این کاربر از اکانت وی حذف شده است). در ادامه به بررسی اطلاعات اخیرا لو رفته پیرامون پرچم‌داران آینده سامسونگ پیش از عرضه رسمی آنها می‌پردازیم:

جزئیات پیش‌تر اعلام شده

Dohyun Kim در وهله نخست، اطلاعات پیش‌تر لو رفته را تائید نموده و پیش‌بینی می‌کند که سری گلکسی S22 شامل 3 مدل مختلف خواهد بود. نخستین مدل موسوم به گلکسی S22 مجهز به نمایشگر 6.1 اینچی بوده و از اسم رمز داخلی R0 استفاده می‌کند. مدل بعدی موسوم به گلکسی S22 پلاس مجهز به نمایشگر 6.6 اینچی و اسم رمز G0 خواهد بود. نهایتا سومین و پیشرفته‌ترین دستگاه با نام گلکسی S22 اولترا نیز مجهز به نمایشگر 6.8 اینچی بوده و از اسم رمز B0 برخوردار است. بعلاوه ظرفیت باتری و اندازه نمایشگر بارزترین جنبه‌های تفاوت میان مدل‌های استاندارد و پلاس به‌شمار می‌روند.

مدل استاندارد گلکسی S22 با باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار می‌شود؛ در حالی‌که مدل پلاس مجهز به باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. بعلاوه این مدل‌ها بسته به منطقه جغرافیایی عرضه از تراشه‌های 4 نانومتری اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 کوالکام یا اگزینوس 2200 سامسونگ استفاده خواهند کرد. به عبارت دیگر کاهش ظرفیت باتری احتمالا بر مدت شارژدهی آن تاثیرگذار نخواهد بود؛ چرا که هر 2 مدل از پردازنده‌هایی با بهره‌وری انرژی بالاتر بهره می‌گیرند.

بعلاوه گلکسی S22 اولترا نیز با یکی از 2 تراشه فوق در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. متاسفانه مدل‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس صرفا با حافظه رم 8 گیگابایتی روانه بازار می‌شوند. با این‌حال ظرفیت حافظه‌داخلی در این 2 هندست معادل 128 یا 256 گیگابایت خواهد بود. تصاویر بازاریابی سامسونگ گلکسی S22 در ادامه قابل رویت است:

ظاهرا گلکسی S22 اولترا مجهز به درگاه اختصاصی جهت حمل قلم S Pen بوده و از این طریق تجربه‌ای مشابه با سری گلکسی نوت را برای کاربران رقم خواهد زد. بعلاوه این اسمارت‌فون احتمالا مجهز به دوربین جلویی 40 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین این هندست احتمالا از پیکره‌بندی دوربین پشتی مشابه با آرایه به‌کارگیری شده در گلکسی S21 اولترا بهره خواهد برد.

گزارشات پیشین نشان می‌دهند که گلکسی S22 اولترا مجهز به 3 سنسور جدید بوده و به منظور ارائه تجربه عکاسی بی‌نظیر از ترفندهای خیره‌کننده مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کند. بعلاوه این گجت احتمالا به‌همراه یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 128، 256 یا 512 گیگابایت حافظه‌داخلی به بازار عرضه خواهد شد.

تصاویر بازاریابی سری گلکسی S22، اطلاعات پیش‌تر لو رفته پیرامون این هندست‌ها را مورد تائید قرار می‌دهند. گمانه‌زنی‌های قبلی نشان می‌دهند که مدل‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس از قالب طراحی تخت استفاده خواهند کرد. همچنین گزارشات پیشین مکررا ادعا می‌کنند که گلکسی S22 اولترا از طراحی خارجی جعبه‌ای شکل، مشابه با سری گلکسی نوت بهره خواهد برد. بعلاوه عدم وجود برجستگی در ماژول دوربین نیز مورد تائید قرار گرفته است. این هندست‌ها احتمالا دارای بدنه مستحکم آلومینیومی بوده و برخورداری از استاندارد حفاظتی IP68 نیز مقاومت بالای آنها در برابر نفوذ آب و گردوغبار را تضمین می‌کند.

Dohyun Kim یک ویدیوی تبلیغاتی جدید از سری گلکسی S22 سامسونگ را به اشتراک گذاشته است. در این ویدیو به گزینه‌های رنگی قابل عرضه برای پرچم‌داران آینده سامسونگ اشاره شده است. بر اساس محتوای ویدیوی تبلیغاتی، گلکسی S22 اولترا در مدل‌های رنگی سبز، قرمز تیره، سفید و مشکی (Phantom Black) عرضه خواهد شد. 2 مدل دیگر نیز با گزینه‌های رنگی تا حدی متفاوت اما به همان اندازه جذاب روانه بازار می‌شوند. مدل‌‌های رنگی در نظر گرفته شده برای این 2 هندست شامل سبز، صورتی-طلایی (Pink Gold)، سفید و مشکی (Phantom Black) است.

یک خبرچین معروف با شناسه GaryeonHan@ ادعا می‌کند که پیش‌سفارش گوشی‌های سری گلکسی S22 از روز 14 فوریه (25 بهمن ماه) آغاز شده و فروش آنها از روز 25 فوریه (6 اسفند ماه) کلید خواهد خورد. یک گزارش منتشر شده در اوایل ماه جاری نشان داد که سامسونگ در جریان مراسم معرفی اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S22 احتمالا از تبلت‌های پرچم‌دار سری گلکسی تب S8 نیز رونمایی خواهد کرد.

نوشته تصاویر بازاریابی سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.