تصاویر با کیفیت‌تر دیگری از گلکسی نوت ۹ منتشر شد: رنگ آبی در کنار S Pen زرد رنگ

galaxy-note-9-1 تصاویر با کیفیت‌تر دیگری از گلکسی نوت ۹ منتشر شد: رنگ آبی در کنار S Pen زرد رنگ

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از گلکسی نوت ۹، اطلاعات تازه‌ای درباره این پرچم‌دار سامسونگ به بیرون درز می‌کند. اخیرا تصاویری از این هندست گزارش شد که رنگ‌های مختلف این دستگاه را افشا کرده بود.

اما ایوان بلس تصاویر با کیفیت‌تر جدیدی از گلکسی نوت ۹ در حساب توییتری خود پست کرده که نشان می‌دهد رنگ‌های آبی، قهوه‌ای و مشکی رنگ‌هایی هستند که از طرف سامسونگ برای این گوشی انتخاب شده‌اند، اما این احتمال وجود دارد که رنگ‌های دیگری هم وجود داشته باشد که فعلا چیزی درباره آن نمی‌دانیم.

از بین این سه رنگ، تنها یکی از آن‌ها یعنی نسخه آبی رنگ دارای قلم S Pen با رنگ متفاوت‌تری نسبت به دو مدل دیگر یعنی مشکی و قهوه‌ای است که همانطور که در تصویر ملاحظه می‌شود قلم‌های آن‌ها رنگ همسانی با رنگ اسمارت‌فون دارند. انتخاب S Pen زرد رنگ برای گلکسی نوت ۹ آبی به‌طرز شگفت‌انگیزی زیبا و جذاب است.

به نظر می‌رسد که سامسونگ رنگ مشکی را برای کسانی انتخاب کرده که رنگ‌های جدی و کلاسیک را دوست دارند، درحالی‌که نسخه آبی همانند آن‌چه در مدل‌های آبی مرجانی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس شاهد بودیم حس گرمی را القا می‌کند و گزینه قهوه‌ای هم برای افرادی در نظر گرفته شده است که رنگ‌های غیرمعمول را ترجیح می‌دهند اما در واقع نمی‌خواهند که رنگ موردنظر آن‌ها، رنگ خیلی پرتی باشد.

Samsung-Galaxy-Note-9-1-450x160 تصاویر با کیفیت‌تر دیگری از گلکسی نوت ۹ منتشر شد: رنگ آبی در کنار S Pen زرد رنگ

 

نوشته تصاویر با کیفیت‌تر دیگری از گلکسی نوت ۹ منتشر شد: رنگ آبی در کنار S Pen زرد رنگ اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.