تصاویر ثبت شده توسط دوربین اسمارت‌فون هواوی P40 پرو پرمیوم منتشر شد

طی 3 روز آینده شرکت هواوی از اسمارت‌فون‌های سری P40 خود رونمایی خواهد کرد و بر اساس پیش‌بینی‌ها ظاهرا شاهد معرفی 3 مدل گوشی با عملکرد خیره‌کننده دوربین خواهیم بود. امروز یک خبرچین معروف در شبکه اجتماعی Weibo با نام Digital chat station اقدام به انتشار 6 نمونه از تصاویر ثبت شده توسط یک اسمارت‌فون سری P40 هواوی نمود. با این‌حال هنوز مشخص نیست که این تصاویر توسط کدام‌یک از مدل‌های معمولی، پرو یا پرمیوم ادیشن سری P40 ثبت شده است. تمامی تصویر در روشنایی روز به ثبت رسیده و کیفیت رنگ و جزئیات خیره‌کننده آن‌ها نیز کاملا مشهود است. بر اساس اعلام شخص خبرچین، آخرین تصویر مربوط به سگ با بزرگ‌نمایی 10 برابری ثبت شده و پس از برش خوردن مجددا بارگذاری شده است. این پدیده بدان معناست که تصویر مذکور احتمالا متعلق به اسمارت‌فون هواوی P40 پرو پرمیوم است. با بررسی این تصویر می‌توان تک‌تک تارهای موی روی گردن سگ را مشاهده کرد. این وضعیت در خصوص تصاویر ثبت شده توسط تعداد انگشت‌شماری از اسمارت‌فون‌ها صادق خواهد بود.


تصاویر ثبت شده توسط دوربین هواوی P40 پرو پرمیوم

همچنین در یکی از تصاویر، نمودار هیستوگرام همراه با برخی جزئیات پیرامون آن قابل رویت است. دوربین اصلی گوشی قادر به ثبت تصاویر 12 مگاپیکسلی با نسبت ابعاد 4:3 بوده و از یک لنز 27 میلی‌متری بهره می‌گیرد. این لنز دارای عملکردی معادل یک لنز 35 میلی‌متری حرفه‌ای است. بر اساس پیش‌بینی‌ها هواوی P40 پرو پرمیوم دقیقا همانند اسمارت‌فون گلکسی S20 اولترا سامسونگ از 2 لنز تله‌فوتو در قالب یک پیکره‌بندی مستطیلی شکل در نیمه فوقانی بدنه گوشی بهره خواهد برد. با معرفی پرچم‌داران سری P40 هواوی در روز 26 مارس جزئیات بیش‌تری پیرامون این هندست‌ها روشن خواهد شد.

نوشته تصاویر ثبت شده توسط دوربین اسمارت‌فون هواوی P40 پرو پرمیوم منتشر شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.