تصاویر جدید از ردمی نوت ۱۲ پرو در فضای وب منتشر شد

ردمی فرآیند افشای اطلاعات مربوط به گوشی‌های سری ردمی نوت 12 را از امروز آغاز کرده است. در همین راستا مشخصا طراحی اسمارت‌فون ردمی نوت 12 پرو برای نخستین بار به تصویر کشیده شده است.

با توجه به تصویر منتشر شده از پنل پشتی دستگاه ظاهرا هیچ‌گونه اطلاعات جدیدی از جنبه طراحی قابل برداشت نیست. ماژول دوربین اصلی تقریبا مشابه با نمونه به‌کارگیری شده در ردمی نوت 11T پرو است. بنابراین احتمالا شاهد اعمال تغییرات کیفی در این بخش خواهیم بود. بر اساس شایعات، هندست‌های ردمی نوت 12 پرو و ردمی نوت 12 پرو پلاس مجهز به نمایشگرهای آمولد با طراحی خمیده خواهند بود؛ اما به منظور اطمینان از این موضوع بایستی منتظر انتشار تصاویری از پنل جلویی هندست‌ها باشیم.

با این‌حال نکته‌ای که می‌توان با اطمینان به آن اشاره کرد این است که توان پردازشی ردمی نوت 12 پرو از طریق تراشه Dimensity 1080 ساخت شرکت مدیاتک تامین خواهد شد. تیزر رسمی منتشر شده توسط کمپانی صریحا به این موضوع اشاره نموده است. نکته جالب توجه اینکه شایعات پیشین از به‌کارگیری این تراشه در مدل پایه ردمی نوت 12 حکایت داشتند؛ در حالی‌که انتظار می‌رفت برند چینی برای ردمی نوت 12 پرو از تراشه اسنپ‌دراگون 778G کوالکام استفاده کند. بنابراین اکنون کاربران می‌توانند معکوس چنین سناریویی را مدنظر قرار دهند.

رویداد رونمایی از سری ردمی نوت 12 در روز 27 اکتبر (5 آبان ماه) برگزار خواهد شد. کمپانی چینی ضمن معرفی هندست‌های جدید خود از تعداد زیادی محصول دیگر نیز رونمایی خواهد کرد. به‌عنوان مثال مدل جدید می نوت‌بوک ایر پس از وقفه‌ای 3 ساله در عرضه این سری به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

 

نوشته تصاویر جدید از ردمی نوت 12 پرو در فضای وب منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.