تصاویر جدید منتشر شده از وان‌پلاس ۵ را ببینید

تصاویر جدید منتشر شده از وان‌پلاس 5 را ببینید

تا 20 ژوئن و رونمایی از وان پلاس 5 زمان نسبتا زیادی باقی مانده است، اما به‌تازگی تصاویر منتشر شده که این اسمارت‌فون را از همه جهات و به خوبی به نمایش می‌گذارد.

این تصاویر توسط وب‌سایت Android Police منتشر شده است و یک نمای زاویه‌دار از جلو و پشت وان‌پلاس 5 را به نمایش می‌گذارد. اگر کمی با دقت به این اسمارت‌فون نگاه کنید، متوجه می‌شوید شباهت بسیار زیادی به آی‌فون 7 پلاس دارد، البته این موضوع چیز چندان بدی نیست!

در واقع این رندرها نشان می‌دهد، وان‌پلاس در تلاش است که طراحی وان‌پلاس X را بهبود بخشیده و با توجه به استانداردهای امروزی تغییراتی را در آن ایجاد کند. این هندست به احتمال زیاد در رنگ‌های گوناگونی در دسترس خواهد بود اما در این تصویر تنها نسخه سیاه رنگ را مشاهده می‌کنیم که ظاهر بسیار کلاسیکی دارد!

با توجه به اعلام 9to5Google، اگرچه صحت این تصویر توسط دو منبع ناشناس تایید شده است اما برای اطمینان بیش‌تر، بایستی تا انتشار رندرهای مطبوعاتی و رسمی صبر کنیم.

علاوه بر تصویر فوق، یک رندر از وان‌پلاس 5 منتشر شده است که این هندست را از همه جهات به نمایش می گذارد. همان‌طور که در این تصویر مشخص است، شایعات منتشر شده پیرامون استفاده از دوربین دوگانه در این اسمارت‌فون صحت داشته است. البته پیش‌تر نیز وان‌پلاس اشاره کرده بود که عملکرد دوربین پرچم‌دار در تصویر برداری در محیط‌های کم‌نور بسیار مناسب خواهد بود و همین امر زمزمه استفاده از دوربین دوگانه را به راه انداخت.

دیگر موضوعی که می‌توان از این رندر متوجه شد، وجود جک 3.5 میلی‌متری هدفون در لبه پایینی این اسمارت‌فون است. این موضوع در حالی است که پیش‌تر شایعات زیادی مبنی بر حذف این جک در وان‌پلاس 5 منتشر شد، بنابراین بهتر است صبر کنیم و سرنوشت این پورت محبوب را در وان‌پلاس 5 مشاهده نماییم.

نوشته تصاویر جدید منتشر شده از وان‌پلاس 5 را ببینید اولین بار در پدیدار شد.