تصاویر زنده اسمارت‌فون شیائومی ۱۲ در فضای اینترنت منتشر شد

بر اساس رویه سنتی کمپانی شیائومی انتظار می‌رود که اسمارت‌فون شیائومی 12 در اوایل سال آینده عرضه شود؛ اما این موضوع هنوز تائید نشده و با توجه به اطلاعات لو رفته طی چند هفته گذشته، این اسمارت‌فون احتمالا زودتر از حد معمول روانه بازار خواهد شد. در واقع انتشار جدیدترین تصاویر زنده از شیائومی 12 نشان‌دهنده عرضه قریب‌الوقوع این هندست است.

تصاویر اصلی که در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته شده‌اند؛ نشان‌دهنده کاربری حین استفاده از اسمارت‌فون درون مترو هستند. به منظور پنهان نمودن طراحی بدنه گوشی از دیدگان کنجکاو کاربران، دستگاه درون یک کیس محافظ قرار گرفته است. متاسفانه کیس کار خود را به خوبی انجام داده و تصاویر فاقد جزئیات قابل‌توجه هستند. دستگاه احتمالا کمی کشیده‌تر از حد معمول به‌نظر می‌رسد؛ پدیده‌ای که از احتمال به‌کارگیری نمایشگری با نسبت ابعاد کشیده حکایت دارد. با این‌حال زاویه عکاسی نیز احتمالا در کشیده‌تر دیده شدن دستگاه تاثیرگذار بوده است.

گزارشات پیشین از به‌کارگیری الگوی طراحی با نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه بسیار بالاو حفره کروی‌شکل کوچک جهت استقرار دوربین سلفی حکایت داشتند. همچنین شیائومی 12 تائیدیه اداره ملی استاندارد هندوستان (BIS) را نیز دریافت کرد؛ پدیده‌ای که از آماده‌سازی این هندست جهت معرفی رسمی طی هفته‌های آتی حکایت دارد.

تصاویر احتمالی شیائومی 12

نوشته تصاویر زنده اسمارت‌فون شیائومی 12 در فضای اینترنت منتشر شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.