تصاویر زنده اسمارت‌فون وان‌پلاس Ace در فضای اینترنت منتشر شد

اسمارت‌فون وان‌پلاس Ace در شرف عرضه در بازار چین است و کمپانی چینی خبر عرضه این هندست در روز 21 آوریل (1 اردیبهشت ماه) را مورد تائید قرار داده است. بعلاوه وان‌پلاس چندین رندر رسمی از این اسمارت‌فون را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. اکنون وان‌پلاس Ace در جریان یک ویدیوی پخش زنده به‌طور رسمی به معرض نمایش گذاشته شد و تصویری واقعی از یک هندست جذاب را مقابل دیدگان کاربران قرار داد.

در صورت صحت تصاویر اسکرین‌شات منتشر شده از پخش زنده می‌توان ادعا کرد که رویداد معرفی وان‌پلاس Ace در ساعت 19:00 روز 21 آوریل به وقت محلی برگزار خواهد شد. همچنین به‌نظر می‌رسد که وان‌پلاس در صدد اجرای یک برنامه پیش‌رزرو بوده و در این میان به یک اسپیکر بلوتوثی و عضویت در پلتفرم ویدیویی رایگان اشاره می‌کند. کلیه جزئیات موجود در تصویر قابل فهم نیستند؛ اما ظاهرا به قیمت‌گذاری اولیه برای پیش‌سفارش وان‌پلاس Ace نیز اشاره شده است.

به هرحال این تصاویر حقیقتا دربردارنده جزئیاتی متفاوت با رندرهای رسمی پیش‌تر منتشر شده از اسمارت‌فون وان‌پلاس Ace نیستند. وان‌پلاس Ace به لحاظ ظاهری از شباهت بسیار زیادی با وان‌پلاس 10R برخوردار است؛ اما این هندست کماکان یک محصول منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. لبه‌های تخت بدنه گوشی با زوایای برجسته و خمیده ترکیب شده و ظاهری منحصربه‌فرد به آن بخشیده است. تصاویر مربوط به 2 مدل رنگی مختلف دستگاه پیش‌تر منتشر شد و اکنون می‌دانیم که وان‌پلاس Ace مطابق انتظارات مجهز به یک پورت USB Type-C، یک بلندگو در قسمت تحتانی و همچنین المانی شبیه به درگاه مادون‌قرمز در قسمت فوقانی است. با این‌حال فقدان دکمه کشویی منحصربه‌فرد وان‌پلاس موسوم به Alert Slider کاملا مشهود است.

پنل جلویی و نمایشگر وان‌پلاس Ace نه در رندرهای رسمی و نه در تصاویر اسکرین‌شات پخش زنده به معرض نمایش گذاشته نشده است. یک تصویر پیش‌تر لو رفته، پنل جلویی این هندست را درون یک کیس ضخیم نمایش داده بود؛ اما جزئیات مربوط به طراحی نمایشگر از دیدگان کاربران پنهان شده بود.

تصویر وان‌پلاس Ace در جریان پخش زنده

یک خبرچین توئیتری با شناسه Tech_EdgeTE@ اخیرا ویدیوی کوتاهی از به‌کارگیری وان‌پلاس Ace را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. این ویدیو، طراحی کلی و قالب ظاهری پنل جلویی دستگاه را مورد تائید قرار می‌دهد. همچنین شواهدی وجود دارند که نشان می‌دهند وان‌پلاس 10R که در بازار هندوستان عرضه می‌شود؛ در واقع همان وان‌پلاس Ace بوده و یا حداقل به لحاظ مشخصات و طراحی دارای اشتراکات فراوانی با این هندست است. با این‌حال وان‌پلاس 10R دارای بهینه‌سازی‌های محدودی بوده و بر اساس شایعات از تراشه Dimensity 8100 MAX بهره‌برداری خواهد کرد.

تصویر زنده از وان‌پلاس Ace

اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان می‌دهند که بسیاری از مشخصات وان‌پلاس Ace با اسمارت‌فون ریلمی GT Neo3 یکسان است. این موضوع بدان معناست که وان‌پلاس Ace مجهز به تراشه Dimensity 8100 مدیاتک، نمایشگر 6.7 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی روانه بازار خواهد شد.

وان‌پلاس Ace با فناوری شارژ 150 واتی عرضه خواهد شد

وان‌پلاس Ace با شماره مدل OnePlus PGKM10 و تراشه Dimensity 8100 پیش‌تر در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است.

نوشته تصاویر زنده اسمارت‌فون وان‌پلاس Ace در فضای اینترنت منتشر شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.