تصاویر زنده پنل پشتی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A13 4G دوربین چهار‌گانه آن را نشان می‌دهد

در هفته‌ گذشته، اخباری منتشر شد که نشان می‌داد کمپانی شیائومی کار تولید اسمارت‌فون گلکسی A13 4G را در کارخانه‌ای واقع در منطقه Greater Noida هند آغاز نموده است. در روز جاری تصاویری زنده از پنل پشتی این گوشی هوشمند منتشر شده است که اطلاعات دقیق‌تری از محصول آینده‌ی این شرکت کره‌ای در اختیار قرار می‌دهد.

تصاویر انتشار یافته در رسانه‌ 91mobiles از این امر حکایت دارند که در قسمت تحتانی پنل پشتی این اسمارت‌فون، علامت تجاری A13 LTE درج شده است. افزون بر این، تصاویر مذکور نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند در گزینه‌ رنگی خاکستری با روکش براق عرضه خواهد شد. بریدگی‌های موجود بر روی پنل پشت دستگاه، نشانگر تعبیه‌ یک ماژول دوربین چهار‌گانه به همراه فلاش LED در پنل پشتی اسمارت‌فون جدید سامسونگ است. گفتنی است که دکمه‌های تنظیم صدا در لبه‌ سمت راست گوشی قرار داشته و بلندگوی مشبک دستگاه به همراه جک 3.5 میلی‌متری صدا و پورت USB تایپ سی در لبه‌ پایین آن دیده می‌شود.

تصویر زنده گلکسی A13 4G

با فرض صحت و درستی این اخبار، می‌توان انتظار داشت که مجموعه گلکسی A13 سامسونگ احتمالا در 5 رنگ مختلف روانه بازار شود. شایان ذکر است که اطلاعات و اخباری که پیش‌تر در خصوص این گوشی هوشمند منتشر شد، فاش نمود که این گوشی هوشمند در چهار رنگ مشکی، آبی، سفید و نارنجی عرضه می‌شود. اگرچه تاکنون مشخصات کاملی از گلکسی A13 4G منتشر نشده است، اما شایعات حاکی از آن است که مشخصات این اسمارت‌فون مشابه همتای 5G خود خواهد بود. وجه تمایز این دو مدل در نوع تراشه‌ مورد استفاده در آن‌ها و وجود یک دوربین اضافه در نسخه‌ 4G خلاصه می‌شود.

تصویر زنده از لبه تحتانی گلکسی A13 4G

مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی A13 5G

گزارشاتی که پیش‌تر منتشر شد، نشان داده‌اند که اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A13 5G قرار است به زودی در برخی از بازار‌ها عرضه شود. اخیراً این تلفن هوشمند موفق به اخذ گواهینامه‌های مختلفی شده است. اطلاعات مستخرج از این گواهینامه‌ها نشان می‌دهد که گوشی هوشمند جدید کمپانی سامسونگ به تراشه‌ مدیاتک دایمنسیتی 700 مجهز شده و به همراه 4 یا 6 گیگابایت حافظه‌ رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود که این دستگاه از یک صفحه نمایش 6.48 اینچی از نوع IPS با وضوح فول اچ‌دی پلاس برخوردار باشد. ماژول دوربین سه‌گانه این اسمارت‌فون نیز شامل یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین یک باتری حجیم 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 وات وظیفه‌ تامین انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند را بر عهده دارد.

نوشته تصاویر زنده پنل پشتی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A13 4G دوربین چهار‌گانه آن را نشان می‌دهد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.