تصاویر قاب اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A53 5G منتشر شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون گلکسی A53 5G شرکت سامسونگ همانند مدل‌های سه‌گانه سری گلکسی A52 از ماژول دوربین چهارگانه با طراحی برآمده روی پنل پشتی بهره خواهد برد. این موضوع در رندرهای طراحی شده بر پایه حدس و گمان طی سال گذشته به معرض نمایش گذاشته شد. اما اکنون تصاویر لو رفته از قاب و پنل پشتی گلکسی A53 5G، چنین فرضیه‌ای را در دنیای واقعی مورد تائید قرار داده است. این تصاویر توسط وبسایت 91Mobiles به اشتراک گذاشته شده است.

پنل پشتی دارای ظاهر مشکی‌رنگ است؛ اگرچه این تصویر احتمالا پیش از رنگ‌آمیزی پنل به ثبت رسیده است. در هر صورت رنگ مشکی در کنار مدل‌های رنگی سفید، آبی روشن و نارنجی از جمله گزینه‌های شایعه شده برای این هندست به‌شمار می‌روند. این پالت‌ رنگی برای گوشی‌های سری Ax3 شامل گلکسی A13 و گلکسی A33 5G نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگرچه اطلاعات گواهینامه TENAA به وجود تنها 3 ماژول دوربین اشاره نموده است؛ اما گلکسی A53 5G در واقع مجهز به 4 سنسور دوربین خواهد بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها دوربین اصلی همانند نمونه به‌کارگیری شده در سری گلکسی A52 از رزولوشن 64 مگاپیکسلی برخوردار است؛ اما رزولوشن دوربین فوق‌عریض ارتقاء یافته و از 12 به 32 مگاپیکسل افزایش پیدا خواهد کرد.

با این‌حال روی فهرست مشخصات اعلام شده در وبسایت TENAA نمی‌توان حساب چندانی باز کرد. بر اساس اطلاعات مندرج در این وبسایت، گلکسی A53 5G مجهز به دوربین سلفی دوگانه خواهد بود؛ اما تاکنون هیچ مدرکی دال بر صحت این ادعا مشاهده نشده و این موضوع حتی بر اساس تصاویر هندست در پایگاه داده TENAA نیز قابل اثبات نیست.

 

تصاویر پنل پشتی و فریم میانی سامسونگ گلکسی A53 5G

با توجه به تصویر قاب میانی گوشی متوجه خواهیم شد که تنها یک حفره کروی‌شکل در مرکز نمایشگر جهت استقرار دوربین سلفی تعبیه شده است. سامسونگ گلکسی A53 5G از 2 تراشه مختلف استفاده خواهد کرد که یکی از آنها احتمالا مدل بومی اگزینوس 1200 خواهد بود. بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی A53 4G وجود خارجی نداشته و هر 2 تراشه مورد استفاده در این اسمارت‌فون از قابلیت اتصال به شبکه 5G برخوردار خواهند بود. در سایر موارد هر 2 مدل احتمالا از سخت‌افزار مشابهی استفاده خواهند کرد.

 

تصاویر احتمالی از سامسونگ گلکسی A53 5G

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی A53 در 3 ماهه نخست سال جاری میلادی و در کنار سایر مدل‌های Ax3 معرفی خواهد شد.

نوشته تصاویر قاب اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A53 5G منتشر شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.