تصاویر لو رفته از ال‌جی G7 با بریدگی بالای صفحه‌نمایش به سبک آی‌فون X

تصاویر پرچم‌دار ال‌جی با بریدگی بالای صفحه‌نمایش منتشرشده است. ال‌جی، جی ۷ را در MWC عرضه نکرد تا علاقه‌مندانش را چشم‌انتظار نگه دارد. تصاویری از رندر ال‌جی جی ۷ منتشر شده که نشان می‌دهد ال‌جی هم تصمیم گرفته تا پرچم‌دارش را با بریدگی بالای صفحه عرضه کند.

هفته گذشته، ویدئویی از گوشی هوشمندی منسوب به ال‌جی جی ۷ نئو منتشر شد که شباهت زیادی به آیفون X دارد، این نسخه در واقع نمونه آزمایشی بود که در MWC 2018 به‌صورت خصوصی به نمایش درآمد. بسیاری از گوشی‌های اندرویدی در MWC 2018 از آیفون X تقلید کرده‌اند، ازجمله آن‌ها می‌توانیم به ایسوس ذن‌فون ۵ و پرچم‌دار بعدی هواوی، P20 اشاره‌ کنیم. با این تفاسیر باید دید که شرکت ال‌جی با توجه به ضرر و زیان‌های اخیر، چه تصمیمی برای عرضه جی ۷ خواهد گرفت و برای فروش بیشتر این اسمارت فون و تمایز آن با آیفون X چه ایده‌ای پیاده می‌کند.

ال‌جی جی 7

اگر از طرفداران گوشی‌های هوشمند شرکت ال‌جی هستید و علاقه دارید پرچم‌دار بعدی را زودتر ببینید، باید نگاهی به رندرهای فاش شده بیندازید، این تصاویر بر اساس اطلاعات لو رفته از نمونه اولیه و آزمایشی جی ۷ در MWC 2018 عرضه‌ شده است.

با حذف بریدگی بالای صفحه‌نمایش و افزایش نسبت صفحه‌نمایش به بدنه، ال‌جی جی ۷ صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر خواهد داشت ولی در رندرها صفحه‌نمایش از بدنه فاصله دارد و بریدگی بالای صفحه‌نمایش لحاظ شده است.

اندازه صفحه‌نمایش گلکسی S9، با آیفون X برابر بوده ولی نسبت صفحه‌نمایش S9 نسبت به بدنه بیشتر است و به همین دلیل S9 صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر دارد، اگر ال‌جی در نسخه نهایی این نکته را لحاظ کند، صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر خواهد داشت.

ال‌جی جی 7

ال‌جی قصد دارد تا از رقیب جدی خود، سامسونگ جلوتر بیفتد و به کپی کردن اسمارت فون‌های سامسونگ متهم نشود، ولی از سوی دیگر اگر ال‌جی، گوشی هوشمندی شبیه به آیفون X عرضه کند، سرنوشتی شبیه به سایر اندرویدی‌ها پیدا می‌کند که به کپی‌برداری از اپل متهم شده‌اند.

نوشته تصاویر لو رفته از ال‌جی G7 با بریدگی بالای صفحه‌نمایش به سبک آی‌فون X اولین بار در پدیدار شد.