تصاویر موتورولا موتو E6 پلاس لو رفت!

یک ماه بعد از معرفی گوشی ارزان قیمت موتو E6 حالا به نظر می‌رسد که موتورولا به دنبال عرضه نسخه پیشرفته آن یعنی موتو E6 پلاس است. در حالیکه خود شرکت وجود این هندست را تایید نکرده است، اما در تصاویر لو رفته از این دستگاه می‌توان مشخصات جلو و پشت آن را مشاهده نمود.

تصاویر منتشر شده از موتورولا موتو E6 پلاس، اسمارتفونی را نشان می‌دهند که ظاهر آن بسیار بهتر از موتو E6 است. موتو E6 معمولی، حاشیه‌های بزرگی دارد و دیزاین کلی آن هم قدیمی است. گوشی E6 پلاس، از یک نمایشگر بزرگ با یک بریدگی قطره‌ای شکل بهره می‌برد و دارای یک قاب پشتی براق است که یک دوربین دوگانه با فلاش LED را در خود جای داده است. همچنین از تصاویر چنین برمی‌آید که موتو E6 پلاس سیستم عامل اندروید ۹ پای را بر روی خود دارد.

موتورولا موتو E6 پلاس

موتورولا موتو E6 پلاس موتورولا موتو E6 پلاس

هنوز درباره مشخصات موتورولا موتو E6 پلاس اطلاعاتی در دست نیست، اما با در نظر گرفتن نام و طراحی آن می‌توان با اطمینان نسبتا بالایی گفت که این اسمارتفون، بسیار پیشرفته‌تر از موتو E6 معمولی خواهد بود. بد نیست بدانید که موتو E6 معمولی از پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۳۵ کوالکام، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد. بنابراین به احتمال فراوان، همه این مشخصات در E6 پلاس ارتقا خواهند یافت.

ما هنوز نمی‌دانیم موتو E6 پلاس در چه تاریخی در بازار آمریکا عرضه خواهد شد، اما در هر صورت، این دستگاه بسیار گران‌تر از E6 معمولی (که قیمت آن ۱۴۹ دلار است) خواهد بود. به محض اینکه اطلاعات بیشتری درباره این هندست موتورولا به دستمان برسد شما را در جریان آن خواهیم گذاشت.

نوشته تصاویر موتورولا موتو E6 پلاس لو رفت! اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.