تصاویر واقعی منتشر شده از موتو G5S، بدنه فلزی و دوربین دوگانه این اسمارت‌فون را نشان می‌دهد

تصاویر واقعی منتشر شده از موتو G5S، بدنه فلزی و دوربین دوگانه این اسمارت‌فون را نشان می‌دهد

اولین تصاویر واقعی منتشر شده از دو اسمارت‌فون موتورولا Moto G5S و Moto G5S Plus در طول برگزاری کنفرانس اخیر لنوو درز پیدا کرد. در این تصاویر اسمارت‌فون‌هایی که قرار است لنوو در سال 2017 معرفی و روانه بازار کند به نمایش گذاشته شده بود، دو عضو از این مجموعه را اسمارت‌فون‌های میان‌رده با برند موتو به نام‌های Moto G5S و Moto G5S Plus تشکیل می‌دادند که برای نیمه دوم سال 2017 در نظر گرفته شده‌اند.

به‌تازگی دو تصویر جدید از موتو G5S Plus در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است که به‌خوبی شمایل این اسمارت‌فون را به نمایش می‌گذارد.

اولین تصویر بخش “درباره” این اسمارت‌فون را به نمایش می‌گذارد. این اسمارت‌فون با شماره مدل عجیب Moto G (4) NZAE130706 شناخته می‌شود و از اندروید 7.1.1 نوقا استفاده می‌کند. چیپست مورد استفاده در موتو MSM8953 ،G5S Plus یا همان اسنپدراگون 625 است که آن‌را پیش‌تر در مدل موتو G5 Plus که ماه فوریه امسال معرفی شد، مشاهده کرده‌ایم.

در بخش بالایی این گوشی می‌توانیم عبارت “Motorola Confidential. Property Not for Sale” را مشاهده کنیم که نشان‌ می‌دهد، این اسمارت‌فون یک نمونه آزمایشی بوده و برای فروش نیست. در بخش پایین نمایشگر نیز کلیدهای ناوبری مجازی قرار گرفته‌اند، با این وجود به احتمال قوی یک کلید سخت‌افزاری در زیر نمایشگر وجود خواهد داشت که وظیفه اسکن کردن اثر انگشت را هم برعهده دارد.

در بخش پشتی موتو G5S Plus می‌توانیم بدنه‌ای کاملا فلزی را مشاهده کنیم که البته خطوط آنتن پلاستیکی را هم در دل خود جای داده است. مطابق رندرهایی که اوایل هفته از این هندست منتشر شد، موتو G5S Plus در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و خاکستری روانه بازار خواهد شد. در تصاویر جدید هم‌چنین می‌توانیم دایره فرو رفته با برند موتو را در بخش پشتی مشاهده کنیم. مهم‌ترین تفاوت موتو G5S Plus در مقایسه با موتو G5 Plus در استفاده از دوربین دوگانه است که با یک فلاش LED دوگانه همراهی می‌شود.

دیگر تفاوت قابل توجه این دو مدل استفاده از نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی در موتو G5S Plus است، این درحالی است که موتو G5 Plus از یک نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح فول اچ‌دی بهره می‌گیرد. کمتر از 7 ماه به پایان سال 2017 باقی مانده است و مطابق اخبار لنوو در این مدت قرار است از مدل‌هایی هم‌چون موتو E4 ،E4 Plus، موتو Z2 ،Z2 Force و Z2 Play و موتو X4 رونمایی کند. این کمپانی هم‌چنین به تازگی از دو مدل موتو C و موتو C Plus با قیمتی بسیار مقرون به صرفه رونمایی کرده است.

نوشته تصاویر واقعی منتشر شده از موتو G5S، بدنه فلزی و دوربین دوگانه این اسمارت‌فون را نشان می‌دهد اولین بار در پدیدار شد.