تصاویر واقعی منتشر شده از موتو X4 را ببینید

به‌تازگی چند تصویر واقعی از اسمارت‌فون میان‌رده موتورولا به نام موتو X4 منتشر شده است. مطابق شایعات و خبرهای منتشر شده، این اسمارت‌فون پیش از برگزاری نمایشگاه IFA 2017 که در اوایل سپتامبر آغاز به کار می‌کند، رونمایی خواهد شد. پیش از این، اطلاعات و رندرهایی را از موتو X4 مشاهده کرده‌ایم اما تصاویری که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد این هندست در دنیای واقعی چه شکلی خواهد داشت. این تصاویر موتو X4 را از زوایای گوناگونی به نمایش می‌گذارند از این رو می‌توان به خوبی جزییات این اسمارت‌فون را مشاهده کرد.

به‌نظر می‌رسد حاشیه‌های سمت چپ و راست نمایشگر در این مدل کاهش یافته است تا پاسخ‌گوی درخواست کاربران برای کاهش حاشیه‌های زاید دستگاه باشد، با‌این‌حال در بخش بالایی و پایینی حاشیه نسبتا زیادی را مشاهده می‌کنیم. به‌هر حال طراحی کلی اسمار‌ت‌فون قابل قبول است و با سایر دستگاه‌های موتورولا که در این سال معرفی شده‌اند، تفاوت دارد.

در بخش جلویی این هندست می‌توانیم دکمه‌هاید خازنی و هم‌چنین یک کلید فیزیکی برای دکمه هوم را مشاهده کنیم که به احتمال بسیار قوی میزبان سنسور اثر انگشت هم خواهد بود. در کنار دکمه هوم یک سوراخ کوچک وجود دارد که به‌نظر می‌رسد مربوط به میکروفون باشد. دیگر چیزی که در بخش جلویی موتو X4 مشاهده می‌شود یک فلاش LED است که دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 را همراهی می‌کند. در بخش پشتی این هندست نیز می‌توانیم یک دوربین دوگانه را مشاهده کنیم که وضوح آن به 13 مگاپیکسل می‌رسد. خوشبختانه در موتو X4 جک 3.5 میلی‌متری هدفون هم‌چنان پشتیبانی می‌شود و در کنار یک پورت USB نوع C جاخوش کرده است. سه نوار پلاستیکی در شاسی این گوشی مشاهده می‌شود که مربوط به آنتن دستگاه بوده و در لبه بالایی این هندست می‌توانیم ورودی سیم‌کارت یا کارت حافظه را مشاهده کنیم.

برخلاف رندرهایی که قبلا منتشر شده است و موتو X4 را در رنگ‌های خاکستری، طلایی و نقره ای به نمایش می‌گذاشتند؛ در تصاویری که اخیرا منتشر شده، یک نسخه تماما مشکی از موتو X4 را مشاهده می کنیم. همان‌طور که مشخص است این رنگ براق بوده و به‌نظر می‌رسد کیفیت ساخت کلی این اسمارت‌فون مشابه با اسمارت‌فون‌های رده بالا باشد. در واقع لنوو این مدل را برای حضور پررنگ‌تر در بازار اسمارت‌فون‌های میان‌رده آماده کرده است. موتو X4 از نمایشگری 5.2 اینچی با وضوح فول اچ‌دی استفاده می‌کند که ممکن است از نوع AMOLED باشد.

مطابق گزارشات، این هندست به چیپ‌ست اسنپدارگون 660 مجهز شده که با کلاک 2.2 گیگاهرتز فعالیت می‌کند. موتو X4 از 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند و تولید نیرو در آن به وسیله یک باتری 3800 میلی‌آمپری انجام می‌گیرد که از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 نیز پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود این اسمارت‌فون گواهی IP68 را برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دریافت کرده و به‌صورت پیش‌فرض به اندروید 7.1.1 نوقا مجهز خواهد بود.

نوشته تصاویر واقعی منتشر شده از موتو X4 را ببینید اولین بار در پدیدار شد.