تصاویر واقعی نسخه سفید رنگ موتورولا وان منتشر شد

motorola-logo-mwc-2015-1 تصاویر واقعی نسخه سفید رنگ موتورولا وان منتشر شد

ظاهرا کمپانی موتورولا در حال کار بر روی یک سری محصول جدید است. اولین خبرهای منتشر شده از این خانواده مربوط به موتورولا وان پاور و یک اسمارت‌فون ناشناخته دیگر بود که گفته می‌شود در تاریخ ۲ آگوست روانه بازار خواهند شد.

White-Motorola-One-shows-its-glass-rear-finish-in-live-images تصاویر واقعی نسخه سفید رنگ موتورولا وان منتشر شد

به‌تازگی چند تصویر از یک اسمارت‌فون موتورولا به نام موتورولا وان منتشر شده است، اسمارت‌فونی که نسخه قدرتمندتر موتورولا وان پاور محسوب می‌شود. این نخستین بار نیست که خبرهایی را از موتورولا وان می‌شنویم، با این حال نخستین بار است که می‌توانیم تصاویری واقعی از یکی از اعضای این خانواده را مشاهده کنیم.

همان‌طور که از نام این هندست مشخص است، این مدل یکی از اسمارت‌فون‌های تحت پروژه اندروید وان خواهد بود که برخی از قابلیت‌های سطح بالا را نیز با خود به همراه دارد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به طراحی پنل پشتی شیشه‌ای اشاره کرد. هم‌چنین در بخش پشتی این اسمارت‌فون می‌توانیم دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت را مشاهده کنیم. اگرچه در این تصویر مشخص نیست اما موتورولا وان از نمایشگر دارای برش و حاشیه‌های زاید نسبتا زیاد استفاده می‌کند.

متاسفانه اطلاعی از مشخصات این اسمارت‌فون در دسترس نیست، با این حال تا معرفی رسمی آن زمان زیادی باقی نمانده است. انتظار می‌رود در مراسم ۲ آگوست، موتورولا از سه مدل موتو Z3 Force، وان و وان‌ پاور رونمایی کند.

Moto-One-1 تصاویر واقعی نسخه سفید رنگ موتورولا وان منتشر شد

نوشته تصاویر واقعی نسخه سفید رنگ موتورولا وان منتشر شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.