تصاویر و اطلاعاتی تازه در رابطه با نوکیا ۳ مدل ۲۰۱۸

Possible-Nokia-3-2018-rear-panel-appears-online-updated-design-shown-off تصاویر و اطلاعاتی تازه در رابطه با نوکیا ۳ مدل ۲۰۱۸

ساعاتی پیش یک تصویر از قسمت پشتی یک گوشی هوشمند با لوگو نوکیا در اینترنت منتشر شده و به‌نظر می‌رسد متعلق به یکی از دیوایس‌های جدید این برند است که به‌زودی باید شاهد رونمایی از آن‌ها باشیم. HMD Global اخیرا اعلام کرده است که در روز ۲۹ مه یک مراسم رونمایی را در روسیه برگزار خواهد کرد و انتظار می‌رود تعدادی از محصولات جدیدش را عرضه نماید. البته فعلا به طور رسمی این تصاویر مورد تایید قرار نگرفته است و مشخص نیست که از این طرح در این مراسم پرده‌برداری شود.

Possible-Nokia-3-2018-rear-panel-appears-online-updated-design-shown-off-450x300 تصاویر و اطلاعاتی تازه در رابطه با نوکیا ۳ مدل ۲۰۱۸

با توجه به تصویر منتشر شده می‌توان دریافت که بدنه پنل از پلاستیک فشرده ساخته شده است که نشان می‌دهد متعلق به رده گوشی‌های با قیمت متوسط به پایین خواهد بود. در این رویداد دو گزینه احتمالی با این ویژگی‌ها ممکن است رونمایی شود که اولی جانشین گوشی نوکیا ۵  است که سال گذشته معرفی شد و دومی که احتمال بیشتری دارد این پوسته منتشر شده متعلق به آن باشد، مدل ۲۰۱۸ گوشی نوکیا ۳  است. دلیل این صحبت نیز مربوط به شکل مستطیلی بدنه است. زیرا ظاهر بدنه نوکیا ۵ که سال قبل به بازار آمد، دارای گوشه‌هایی گرد‌تر بوده و کناره‌های آن نیز انحنای بیشتری دارد. از سوی دیگر نوکیا ۳ دارای بدنه مستطیل شکل و انحنای کمتر است که با طراحی کلی این رندر منتشر شده مطابقت بیشتری دارد.

هرچند تا اینجای کار طراحی پنل با نوکیا ۳ مشابهت بیشتری دارد اما نسبت به آن چند تغییر کوچک نیز به چشم می‌خورد. اول از همه طراحی ماژول دوربین کمی متفاوت شده که نشان‌دهنده ادامه سبک جدید طراحی‌های گوشی‌های اخیر این برند است. علاوه بر این در بدنه پلاستیکی آثاری از یک برش دایره‌ای دیده می‌شود که احتمالا محل قرارگیری حسگر شناسایی اثر انگشت در پشت دستگاه است. البته مشخص نیست چرا شرکت مجبور شده است که این حسگر را به قسمت عقب منتقل کند. البته شاید با توجه به اینکه در گوشی جدید نوکیا X6 از نمایشگر‌های بلند‌تری استفاده شده است، دیگر گوشی‌های شرکت نیز در سال ۲۰۱۸ با چنین فرمتی عرضه شوند پس منطقا می‌تواند دلیلی برای تغییر مکان اسکنر شناسایی اثر انگشت به حساب آید.

در پایان نیز باید به این نکته اشاره نمود که در پایین این پنل به وضوح نام اندروید One دیده می‌شود که تایید می‌کند دستگاه جدید با استفاده از این سیستم عامل، به جمع اعضای برنامه اندروید One گوگل خواهد پیوست. پس با این توضیحات اگر این پنل واقعا متعلق به مدل ۲۰۱۸ نوکیا ۳ باشد، طرفداران این برند در روز ۲۹ مه، می‌توانند شاهد رونمایی از یک گوشی اندورید One به همراه نسخه جدید نوکیا ۵ باشند. به علاوه گفته می‌شود که HMD Global، قصد دارد در این مراسم از گوشی‌های نوکیا X5 و X7 نیز رونمایی نماید. طبق شایعات طراحی کلی این دو مدل نیز مشابه با مدل نوکیا X6 خواهد بود.

نوشته تصاویر و اطلاعاتی تازه در رابطه با نوکیا ۳ مدل ۲۰۱۸ اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.