تصاویر و مشخصات ردمی نوت ۱۱T پرو پلاس در فضای اینترنت منتشر شد

چند ماه قبل کمپانی شیائومی از اسمارت‌فون‌های سری ردمی نوت 11 رسما رونمایی کرد. این هندست‌ها از عملکرد مناسبی برخوردار بودند؛ اما برخلاف مدل‌های قدیمی‌تر سری ردمی نوت بدون جذابیت ذاتی روانه بازار شدند. ارائه مشخصات فنی پیشرفته با وجود قیمت‌گذاری پایین، ویژگی کلیدی مدل‌های پیشین سری ردمی نوت به‌شمار می‌رفت. با این‌حال ظاهرا ردمی با عرضه سری ردمی نوت 11T برخی از این مشکلات را برطرف خواهد کرد. این شرکت چینی در تدارک معرفی اسمارت‌فون‌های جدید سری ردمی نوت 11T است.

پیشرفته‌ترین عضو این خانواده ردمی نوت 11T پرو پلاس نامگذاری شده است. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این مدل نخستین اسمارت‌‌فون میان‌رده مجهز به تراشه Dimensity 8100 پلاس ساخت شرکت مدیاتک به‌شمار خواهد رفت. بعلاوه این گجت برخلاف بسیاری از اسمارت‌فون‌های امروزی مجهز به جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود. امروز رندرهای جدید ردمی نوت 11T پرو پلاس در فضای وب منتشر شده و به الگوی طراحی این هندست و برخی ویژگی‌های کلیدی آن اشاره شده است.

شیائومی پیش از معرفی این اسمارت‌فون در روز 24 مه (3 خرداد ماه) مجموعه‌ای از تیزرهای جدید مربوط به آن‌را منتشر نموده است. پوسترهای جدید دربردارنده جزئیات جالبی پیرامون ردمی نوت 11 پرو پلاس هستند. این اسمارت‌فون فوق میان‌رده یکی از نخستین دستگاه‌هایی است که از استاندارد جدید بلوتوث 5.3 پشتیبانی خواهد کرد. این استاندارد دارای زمان تاخیر کمتری بوده و برای علاقه‌مندان به گیمینگ گزینه‌ای فوق‌العاده محسوب می‌شود. بعلاوه میزان مصرف انرژی توسط آن نیز کمتر بوده و به لطف قابلیت ضد تداخلی قوی‌تر خود امکان اتصال پایدارتر را فراهم می‌کند. این هندست با قابلیت رمزگذاری صوتی LC3 روانه بازار شده و شیائومی مدل جدید ردمی بادز سازگار با آن را عرضه خواهد کرد. بنابراین برند چینی به‌زودی تجربه‌ای کامل از بلوتوث 5.3 را برای کاربران خود رقم خواهد زد.

جزئیات سخت‌افزاری مربوط به شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس

بعلاوه کمپانی از مدل رنگی جدید نقره‌ای اتمی (Atomic Silver) برای این هندست رونمایی کرد. تیزر منتشر شده نشان‌دهنده طراحی ماژول دوربین روی یک بستر یکپارچه کاملا فلزی است. حلقه و قاب محافظ لنز همگی با تکنیک قالب‌گیری یک‌ تکه از جنس فلز براق تولید می‌شوند. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز به یک سنسور 1/1.72 اینچی و پیکسل‌های فیوژن با اندازه 1.6 میکرون خواهد بود.

ردمی نوت 11T پرو پلاس از اتصال بلوتوث 5.3 پشتیبانی خواهد کرد

یک تیزر جالب دیگر نیز وجود جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون را تائید می‌کند. این درگاه به تدریج به یک مشخصه بسیار نادر در میان اسمارت‌فون‌های میان‌رده برتر بازار تبدیل شده است. بعلاوه ردمی نوت 11T پرو پلاس یکی از معدود اسمارت‌فون‌هایی است که با تراشه Dimensity 8100 به بازار عرضه می‌شود. حافظه رم مورد استفاده در این هندست به ورژن LPDDR5 ارتقاء یافته و محفظه بخار به‌کارگیری شده در آن نیز به لحاظ توانایی تهویه گرما 32 درصد تقویت شده است. بدین‌ترتیب مساحت محفظه بخار به 2268 میلی‌متر مربع افزایش یافته و از یک یونیت گرافیتی سه‌بعدی 7 لایه در کلاس دستگاه‌های پرچم‌دار استفاده شده است.

بر اساس اعلام یک خبرچین با شناسه Digital Chat Station این هندست مجهز به یک نمایشگر LCD خواهد بود. با این‌حال پنل مذکور کماکان از قابلیت کاهش روشنایی کامل DC و نرخ نوسازی 144 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. بدیهی است که ردمی با به‌کارگیری پنل LCD تلاش می‌کند تا از رشد چشمگیر قیمت این هندست جلوگیری نماید. با این‌حال نمایشگر LCD به‌کارگیری شده در ردمی نوت 11T پرو پلاس احتمالا یکی از برترین نمونه‌های قابل دسترس در صنعت به‌شمار خواهد رفت. از این گذشته پنل مذکور در نوع خود نخستین نمایشگری است که موفق به کسب امتیاز +A از موسسه دیسپلی‌میت شده است.

بر اساس گزارشات سری ردمی نوت 11T ابتدا با معرفی مدل‌های پرو و پرو پلاس رونمایی خواهد شد. بعلاوه کلیه جزئیات پیرامون این هندست‌ها طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

نوشته تصاویر و مشخصات ردمی نوت 11T پرو پلاس در فضای اینترنت منتشر شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.