تصاویر گرفته شده با دوربین سلفی اچ‌تی‌سی ۱۰ را ببینید

 

با اینکه تنها چند روز مانده به تاریخ 12 آوریل و معرفی رسمی آخرینپرچمدار کمپانی HTC؛ اما اخبار حول محور این گوشی بسیار منتشر می‌شود.
این کمپانی تایوانی طی چند هفته گذشته،به طور رسمی و غیر رسمی اخبار زیادی در مورد دوربین جدیدترینپرچم‌دارش منتشر کرده است، دوربینی که به گفته آنها در کلاس دوربین‌های حرفه‌ای بوده و می‌تواند بهترین نمونه انتخاب شده برای تلفن‌های همراه در دنیا لقب بگیرد.

البته باید عنوان داشت که پیش از این نیز ‌اچتی‌سی در مورد محصولات قبلی خود این ادعاها را منتشر کرده بود اما متاسفانه هیچکدام رنگ واقعیت به خود نگرفت! اما درتازه‌ترین خبر منتشر شده در مورد HTC 10 این کمپانی تصاویری منتشر کرده است که با دوربین دوم این اسمارتفونثبتشده است؛ شواهد و قرائن نشان می‌دهد که دوربین دوم این محصول از فناوریتثبیت کننده اپتیکال یا همان OIS بهره می‌برد.

در واقع با این فناوری دیگر می‌توانید بدون هیچ زحمتی سلفی‌های محشری از خود بگیرید. این روزها سلفی گرفتن تنهایک قابلیت ساده و به دردنخور در اسمارتفون ها محسوب نشده و تمامیتولیدکنندگان سعی دارند تا تولیداتشان را در این حوزه تقویت کنند.به طور مثال در حال حاضر انواع و اقسام دوربین سلفی در بازار وجود دارد، ازنمونه‌هاییکه درکنار خود دو فلاش LED دو رنگ دارند تالنزهایی دوگانه، واید و … در این میان وجود فناوری OIS را نیز در این حوزه باید به فال نیک گرفت.

یکی از حساب‌های توییتر به نام Testingmilesبهتازگی تصاویری منتشر کرده و معتقد است که آنها را توسط دوربین سلفی HTC 10 ثبت کرده است. فرد مورد نظریک گوشی را به مونوپاد متصل نموده و مشغول عکاسی از خودش شده است.

بر روی این تصاویر نیز همگی از هشتگ #Powerof10 استفاده شده کهتأیید این موضوع را راحت‌تر می‌سازد. اگر این موضوع صحت داشته باشد،بهرهگیری از فناوری OIS بر روییک دوربین سلفی برای اولین بار در دنیا اتفاق افتاده است. البته باید توجه داشت که اکثر وب سایت‌ها تصاویر را پس از فشرده سازی و کاهش کیفیت منتشر می‌سازند! پس قاعدتاً این تصاویر نیز با بالاترین کیفیت خود نیستند!

با این حال به نظر می‌رسد که HTC در این حوزه قصد دارد کولاک کند! تصاویر را ببینید:

Samples-allegedly-captured-using-the-HTC-10s-front-camera-(1) Samples-allegedly-captured-using-the-HTC-10s-front-camera-(2) Samples-allegedly-captured-using-the-HTC-10s-front-camera-(3) Samples-allegedly-captured-using-the-HTC-10s-front-camera

نوشته تصاویر گرفته شده با دوربین سلفی اچ‌تی‌سی 10 را ببینید اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.