تصویری از نمونه اولیه اسمارت فون تاشونده اوپو

به تازگی صفحه نمایش منعطف شرکت سامسونگ در رویدادی رونمایی شد تا بر شایعات مهر تایید بزند و اثبات کند که این شرکت یک گام دیگر به تولید یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش تا شونده نزدیک شده است. گوشی هوشمندی که مدت‌هاست شایعات زیادی درباره آن منتشر می‌شود و اعلام  شده ممکن است با نام گلکسی X تولید شده و رده جدیدی از پرچم‌داران سری گلکسی باشد. اما به نظر کمپانی چینی اوپو قصد دارد پیش از همه به این افتخار دست یابد!

بر اساس آن چه اخیرا دیده شده، اوپو از نمونه اولیه اسمارت فونی با صفحه نمایش تا شونده رونمایی کرده است. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید به طور واضح قابلیت تاشو بودن این صفحه نمایش دیده می‌شود و می‌توان آن را باز و بسته کرد، که یادآور فیچرفون‌های تاشو قدیمی و خاطره انگیز است.

طبق گزارشی از Zaeke، این دستگاه در حال حاضر فقط یک نمونه آزمایشی است و هنوز مشخص نیست که اوپو چه زمانی تصمیم به تولید انبوه و تجاری سازی آن خواهد گرفت. البته اگر با دقت به تصویر نگاه کنیم این دستگاه طراحی چندان جذابی ندارد و اگر بخواهیم عامیانه بگوییم، ظاهرش چنگی به دل نمی‌زند. امیدواریم این ظاهر منحصر به همین نمونه اولیه باشد و نسخه‌هایی که راهی بازار می‌شوند ظاهر زیباتری داشته باشند.

با توجه به تصویر، این گوشی از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد و باتری دستگاه در حال شارژ است که ممکن است قصد اوپو نشان دادن قابلیت شارژ باتری حتی در حالت تا شده گوشی باشد. همانطور که گفتیم اوپو از زمان عرضه این نوع گوشی هیچ سخنی به میان نیاورده ولی آن چه مسلم است، پیدا شدن رقیبی جدید برای سامسونگ است.

Oppo-folding-phone-970-80-640x360

نوشته تصویری از نمونه اولیه اسمارت فون تاشونده اوپو اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.