تصویری که پنل پشتی گوشی هوشمند شیائومی Mi 6 را نشان می‌دهد

تصویری که پنل پشتی گوشی هوشمند شیائومی Mi 6 را نشان می‌دهد

پیش‌ازاین تیزر ویدئویی از کمپانی شیائومی منتشر شد که وجود رم 6 گیگابایتی را در نسل بعدی گوشی هوشمند این شرکت یعنی شیائومی Mi 6 تایید می‌کند و هم‌چنین نشان می‌دهد که این گوشی مجهز به اسنپدراگون 835 خواهد بود که به گفته این کمپانی محصولی متفاوت خواهد بود.

طبق اطلاعاتی که از  Mi 6 منتشر شده می‌دانیم این گوشی هوشمند از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 540 و هم‌چنین دوربین دوگانه بهره‌مند خواهد بود.

اما این‌همه ماجرا نیست؛ به‌تازگی تصویری در شبکه اجتماعی Weibo منتشرشده که منتسب به Mi 6 است. منتشرکنندگان این تصویر مدعی شده‌اند که این تصویر پنل و کاور پشتی گوشی آینده شیائومی Mi 6 است. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید این کاور پشتی گوشی دارای برش‌هایی است که احتمالا جای قرار گرفتن لنزهای دوگانه دوربین خواهد بود و بدین صورت احتمال بهره‌گیری از دوربین دوگانه در این تلفن هوشمند قوت می‌گیرد.

علاوه بر این می‌توان از تصویر این‌گونه برداشت کرد که جنس بدنه می 6 از سرامیک خواهد بود.

گوشی هوشمند شیائومی Mi 6 قرار است نوزدهم آوریل (30 فروردین) رونمایی شود. تاکنون طبق اطلاعات منتشر شده از این گوشی می‌دانیم که باید منتظر گوشی با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 بدون جک هدفون 3.5 میلی‌متری، دارای پورت USB نوع C و دارای گواهینامه IP67 یا IP68 و مقاوم در برابر گردوغبار و آب باشیم.

زمان زیادی تا رونمایی این گوشی هوشمند باقی نمانده و به‌زودی تمام حدس‌ها و شایعات مشخص می‌شوند.

نوشته تصویری که پنل پشتی گوشی هوشمند شیائومی Mi 6 را نشان می‌دهد اولین بار در پدیدار شد.