تصویر تبلیغاتی رسمی از اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S21 FE منتشر شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت سامسونگ در اواخر سال جاری از اسمارت‌فون گلکسی S21 FE رونمایی خواهد کرد. این هندست به‌عنوان جانشین پرفروش‌ترین اسمارت‌فون سال گذشته سامسونگ موسوم به گلکسی S20 FE معرفی خواهد شد. با این‌حال بر اساس گزارشات این دستگاه ضمن برگزاری مراسم Galaxy Unpacked آینده سامسونگ در روز چهارشنبه به معرض نمایش گذاشته نخواهد شد. اکنون کاربران بی‌صبرانه منتظر معرفی این اسمارت‌فون هستند. با این‌حال سامسونگ تصادفا تصویر اولیه گلکسی S21 FE را منتشر نموده است.

سامسونگ در تصویر تبلیغاتی “بازگشت به مدرسه” که در اینستاگرام منتشر شده است؛ اسمارت‌فون گلکسی S21 FE را به معرض نمایش گذاشته است. این پست اکنون توسط سامسونگ حذف شده است؛ اما خوشبختانه وبسایت‌های خبری پیش از حذف تصویر از رسانه‌های اجتماعی مختلف اقدام به ذخیره‌سازی آن کردند. در این تصویر مدل بنفش‌رنگ (Light Violet) گلکسی S21 FE به‌همراه گلکسی بادز پرو و یک دستگاه گلکسی بوک قابل رویت است.

اکنون می‌دانیم که این هندست همان گلکسی S21 FE است؛ زیرا رنگ‌آمیزی ماژول دوربین با سایر بخش‌های بدنه مطابقت دارد. مدل‌های Phantom Violet گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس دارای ماژول دوربین با رنگ‌آمیزی رز گلد هستند.

گلکسی S21 FE مجهز به یک نمایشگر 6.4 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. توان پردازشی گوشی از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 888 به‌همراه حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی تامین می‌شود.

همان‌طور که در تصویر فوق ملاحظه می‌کنید؛ پنل پشتی گوشی از 3 سنسور دوربین میزبانی می‌کند. همچنین بر اساس برخی گزارشات این هندست مجهز به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و باتری 4370 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع است. جزئیات لو رفته طی هفته گذشته نشان داد که اسمارت‌فون گلکسی S21 FE در مدل‌های رنگی خاکستری، سبز روشن، بنفش روشن و سفید در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد.

نوشته تصویر تبلیغاتی رسمی از اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S21 FE منتشر شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.