تصویر زنده اسمارت‌فون گلکسی S22 سامسونگ در فضای وب منتشر شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت سامسونگ در اوایل فوریه سال 2022 از سری گلکسی S22 خود رونمایی خواهد کرد. شایعات نشان می‌دهند که اسمارت‌‌فون‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس از الگوی طراحی تقریبا مشابه با سری گلکسی S21 استفاده خواهند کرد.

اوایل وقت امروز تصویر واقعی گلکسی S22 در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شد. طراحی پنل پشتی این هندست از شباهت زیادی با گلکسی S21 برخوردار بوده و تنها تفاوت موجود به ظاهر براق این بخش در گلکسی S22 مربوط می‌شود. پنل پشتی سری پرچم‌دار فعلی سامسونگ از پوشش مات برخوردار است.

در عین‌حال اسمارت‌فون گلکسی S22 اولترا با شماره مدل SM-S908U موفق به دریافت تائیدیه FCC شده است. بر اساس برخی گزارشات این هندست تحت‌عنوان گلکسی S22 نوت عرضه خواهد شد. قلم استایلوس با شناسه EJ-PS908 نیز در کنار گوشی رویت شده است. بدیهی است که این قلم مدل جدید S Pen به‌شمار می‌رود؛ زیرا شماره مدل آن با هیچ یک از محصولات پیشین سامسونگ مطابقت ندارد.

سامسونگ گلکسی S22 از طراحی دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی در گوشه فوقانی سمت چپ پنل پشتی و روی یک ماژول جزیره‌ای شکل متصل به قاب گوشی استفاده می‌کند. فلاش LED نیز در سمت راست ماژول دوربین مستقر شده است. البته تصویر منتشر شده می‌تواند متعلق به یک ماکت و نه یک دستگاه واقعی باشد. اما تمامی جزئیات طراحی به واقعی بودن این دستگاه اشاره دارند.

وجود حرف U در شماره مدل گلکسی S22 اولترا نشان می‌دهد که شایعات پیرامون استفاده از نام گلکسی S22 نوت احتمالا نادرست هستند. با این‌حال تا زمان دسترسی به شواهد محکم هنوز مدت زیادی باقی مانده است.

نوشته تصویر زنده اسمارت‌فون گلکسی S22 سامسونگ در فضای وب منتشر شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.