تصویر لو رفته از قاب محافظ گلکسی نوت ۸، ویژگی‌های جالب این فبلت را به نمایش می گذارد

تصویر لو رفته از قاب محافظ گلکسی نوت 8، ویژگی‌های جالب این فبلت را به نمایش می گذارد

بدون شک گلکسی نوت 8 گران قیمت‌ترین اسمارت‌فونی خواهد بود که توسط سامسونگ معرفی می‌شود. در گزارش‌های متعددی به این موضوع اشاره شده که پرچم‌دار آتی این کمپانی کره‌ای با قیمت حدود 1000 دلار روانه بازار خواهد شد، از این رو می‌بایست در انتظار یک اسمارت‌فون با طراحی بسیار زیبا و مشخصات فوق‌العاده قدرتمند باشیم.

به‌تازگی یک پست در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است که قاب محافظ گلکسی نوت 8 را به نمایش می‌گذارد. اگرچه این قاب نمی‌تواند طراحی کلی این فبلت را به ما نشان بدهد، اما بدون شک اطلاعاتی از کلیدها، ورودی‌ها و دیگر قطعات موجود روی بدنه را در اختیار ما می‌گذارد.

اولین و مهم‌ترین بخش قاب محافظ گلکسی نوت 8 بخش در نظر گرفته شده برای دوربین است، تعداد شیارهای ایجاد شده روی این قسمت به ما نشان می‌دهد که گلکسی نوت 8 از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد. این سنسور دوگانه، چیدمانی افقی دارد و در کنار آن می‌توانیم یک فلاش LED دوگانه را مشاهده کنیم.

این فبلت هم‌چنین از یک اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی خود استفاده می‌کند، وجود این سنسور نشان می‌دهد که برای استفاده از سنسور ادغام شده با نمایشگر، هنوز باید منتظر بمانیم. با توجه به شیار درنظر گرفته شده برای این سنسور، به‌نظر می‌رسد طراحی آن مشابه نمونه به‌کار رفته در گلکسی S8 خواهد بود. گلکسی نوت 8 از یک کلید سخت‌افزاری برای دسترسی به دستیار صوتی بیکسبی استفاده خواهد کرد. در بخش پایینی این کیس ژله‌ای، می‌توانیم ورودی قلم استایلوس، پورت USB نوع C و ورودی جک 3.5 میلی‌متری هدفون را مشاهده کنیم.

مشخصات فنی

گلکسی نوت 8 از نمایشگری 6.3 اینچی استفاده خواهد کرد که وضوح آن QHD خواهد بود. انتظار می‌رود این هندست از پردازنده اگزینوس 8895 و یا اسنپدارگون 836 استفاده کند. میزان رم پیش‌بینی شده برای گلکسی نوت 8، 6 گیگابایت بوده که با 64 و یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی خواهد شد.

نوشته تصویر لو رفته از قاب محافظ گلکسی نوت 8، ویژگی‌های جالب این فبلت را به نمایش می گذارد اولین بار در پدیدار شد.