تعداد اعضای پیام‌رسان سروش به ۵ میلیون نفر رسید!

یکی از اشکالاتی که معمولا به پیام‌رسان‌های داخلی توسط کاربران عادی وارد می‌شود، کم بودن اعضای این پیام‌رسان‌هاست که باعث شده است بسیاری از گروه‌های تلگرامی و یا ارتباطات مختلفی که در این پیام‌رسان خارجی وجود دارد، به پیام‌رسان‌های داخلی منتقل نشده و قابل استفاده نباشد اما مدیر پیام‌رسان سروش در خبری از رسیدن این پیام‌رسان به مرز ۵ میلیون کاربر خبر داد که تغییرات و بهبودهای صورت گرفته در این پیام‌رسان، پس از اعلام این خبر اطلاع‌رسانی شد.

به گزارش آی‌تی‌رسان، سید صالحی مدیر پیام‌رسان سروش در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری فارس داشت، گفت:

با توجه به اینکه تعداد کاربران سروش به عدد ۵ میلیون کاربر نزدیک شده است و نیاز به ارتقا زیرساخت‌های سروش بیش از پیش احساس میشد، اقدام به ارتقا این زیرساختها نمودیم.

وی در ادامه افزود:

بروزرسانی‌های انجام شده در سروش برای کاربران جدید قابل دسترسی است و کاربران قدیمی نیز می‌توانند با ارتقا نسخه پیام‌رسان سروش خود نسبت به استفاده از این بروزرسانی‌ها و ارتقا صورت گرفته اقدام نمایند. قطعا کاربران جدید پس از نصب و ورود به پیام‌رسان سروش با تعداد زیادی از دوستان و نزدیکان خود مواجه خواهند شد که پیش از آن‌ها وارد سروش شده‌اند.

سیدصالحی در پایان گفت:

با تلاش فراوان همکاران ما نسخه‌های مختلف در پلت‌فرم‌های گوناگون موبایل، دسکتاپ و …. به کاربران عرضه شده است و کاربران قدیمی لطفا نسخه‌های قبلی را حذف کرده و با ورود به سایت رسمی سروش، نسبت به دانلود نسخه‌های جدید اقدام کنند.

نوشته تعداد اعضای پیام‌رسان سروش به ۵ میلیون نفر رسید! اولین بار در پدیدار شد.