تعداد خریداران پلی‌استیشن ۴ از مرز ۳۵‌ میلیون گذشت!

 

Ascani_PS4-40باز هم بحث داغ کنسول بازی وسط می‌آید و باز هم PS4 و رکورد‌هایش خودنمایی می‌کنند. طبق آماری که قبل از کریسمس توسط شرکت سونی اعلام شد، دارندگان سونی از مرز 30 میلیون نفر گذشته بودند، ولی امروز شرکت سونی اعلام کرد که، کنسول بازی PS4 در تعطیلات امسال 5.7 میلیون واحد فروش در بازار‌های جهانی داشته است. این تعداد فروش به علاوه فروشی که قبلا شرکت سونی داشت، فروش فوق العاده 36 میلیون واحد را نشان می‌دهد، البته بدیهی است که در این سال‌هایی که سونی کنسول جدید خود را رونمایی کرده، فروش بالایی داشته باشد. همچنین این شرکت اعلام کرد که تعداد افراد ثبت نام شده در پلی استیشن Plus نزدیک به 60 درصد بیشتر از تعطیلات سال پیش بوده است.

هر چند در این حدودا دو سالی که PS4 به بازار آمده است،‌ آماری که سونی از فروش آن داده فقط مربوط به فروش این کنسول به مشتریان به طور مستقیم است و فروش توسط خرده فروشان در آن به حساب نمی‌آید. پس کمپانی سونی در حدود 2 سال 35 میلیون واحد PS4 به مشتریان خود به طور مستقیم فروخته است.

جالب است در طول تعطیلات کریسمس که سونی 5.7 میلیون واحد PS4 فروخته است، عناوین انحصاری سونی در اختیار نبودند! چندیدن عنوان بازی انحصاری برای کریسمس آماده بودند ولی برای ماه بعد تأخیر خورده‌اند پس احتمالا حجم خرید بالای دیگری نیز در ماه آینده برای سونی ممکن است روی دهد. ما احتمال می‌دهیم تا پایان ماه فوریه فروش سونی به 40 میلیون نیز برسد، به علاوه اگر سونی خوش شانس باشد شاید تا پایان نوروز یا فروردین نیز فروش خود را به عدد نجومی 50 میلیون نیز کند، هر چند این مورد غیر‌ممکن نیست و از سونی برمی‌آید!

نوشته تعداد خریداران پلی‌استیشن 4 از مرز 35‌ میلیون گذشت! اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.