تقاضا برای سری آی‌فون ۱۴ اپل در مقایسه با خانواده آی‌فون ۱۳ بیش‌تر خواهد بود

بر اساس پیش‌بینی‌ها سری آی‌فون‌ 14 اپل با استقبال چشمگیری در بازار چین مواجه خواهد شد. نظرسنجی انجام شده توسط یک تحلیل‌گر مشهور با نام مینگ چی‌کو نشان می‌دهد که خرده فروشان و تامین‌کنندگان تعداد بیش‌تری از دستگاه‌های سری آی‌فون‌ 14 را برای پیش‌سفارش عرضه خواهند کرد. بر اساس شنیده‌ها تعداد دستگاه‌های در نظر گرفته شده برای پیش‌فروش 2 برابر گذشته خواهد بود. این اطلاعات توسط تحلیل‌گر مورد اشاره در یک مجموعه از توئیت‌ها به اشتراک گذاشته شده است.

سری آی‌فون‌ 14 اپل احتمالا در ماه سپتامبر امسال معرفی خواهد شد؛ اما در فاصله حدودا 2 ماه تا موعد رونمایی از این هندست‌ها اعلام شده که میزان تقاضا برای آی‌فون‌های آینده در مقایسه با سری آی‌فون‌ 13 بیش‌تر خواهد بود. تاکنون شایعات و اطلاعات فراوانی پیرامون سری نسل آینده آی‌فون‌ 14 منتشر شده است. همچنین چین بازار مهمی برای اپل به‌شمار رفته و این کشور 20 درصد از کل درآمد غول کوپرتینویی را تامین می‌کند.

بر اساس اعلام آقای کو، افزایش احتمالی میزان تقاضا برای سری آی‌فون 14 مستلزم تضمین عرضه به میزان کافی است. این تحلیل‌گر می‌افزاید که پیش‌بینی نقل و انتقال قطعات آی‌فون توسط تامین‌کنندگان طی 6 ماهه دوم سال 2022 تقریبا برابر با 100 میلیون واحد و تعداد دستگاه‌های قابل عرضه به مشتریان حدودا برابر با 90 میلیون دستگاه خواهد بود. میزان بالای تقاضا احتمالا ریسک کاهش سطح سفارشات پس از عرضه آی‌فون‌ 14 را کاهش خواهد داد.

محبوبیت آی‌فون‌های اپل در سراسر جهان به شکل فزآینده‌ای در حال افزایش است. بر اساس اطلاعات و شایعات پیش‌‌تر لو رفته انتظار می‌رود که سری آی‌فون 14 پس از عرضه آی‌فون‌ X در سال 2017 شاهد یک بازطراحی ویژه خواهد بود. اکنون جالب خواهد بود که ببینیم فروش سری آی‌فون‌ 14 پس از عرضه آن به بازار به چه ترتیب خواهد بود.

نوشته تقاضا برای سری آی‌فون 14 اپل در مقایسه با خانواده آی‌فون 13 بیش‌تر خواهد بود اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.