تلاش مدیران گوگل و ادوبی برای مهار کرونا در هند

مدیران دو شرکت بزرگ فناوری جهان با اصالت هندی به نام‌های «ساندار پیچای» مدیرعامل گوگل و «شانتانو ناراین» مدیرعامل ادوبی به کمیته راهبری «گروه ویژه جهانی پاسخ به همه‌گیری کرونا» پیوستند تا از این طریق بتوانند به وضعیت بحرانی شیوع ویروس کرونا در کشور هند کمک کنند.
 
این کارگروه ویژه به فرآیندی که از آن با عنوان «ابتکار بی‌سابقه بخش شرکتی» یاد می‌شوند نظارت می‌کند تا به هند کمک کند هرچه سریع‌تر در مبارزه با ویروس کرونا سربلند بیرون بیاید.
 
از دیگر افراد سرشناسی که به این گروه پیوسته‌اند تا هند را از آتش خانمان‌سوز کرونا در امان بدارند؛ می‌توان به «پونیت رنجِن» مدیر Deloitte، «مارک سوزمن» از مدیران «بنیاد بیل و ملیندا گیتس»، «جاشوا بالتن» مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره Business Roundtable و «سوزان کلارک» مدیر اتاق بازرگانی ایالات متحده اشاره کرد.
لازم به ذکر است که در این میان اسامی سه مدیرعاملی که به تازگی به کمیته راهبردی اضافه شده‌اند و سعی در سازماندهی اوضاع وخیم شیوع کرونا در هند دارند، اضافه شده است.
 
گروه ویژه در اصل یک مشارکت عمومی و خصوصی تازه تاسیس محسوب می‌شود که توسط اتاق بازرگانی ایالات متحده سازماندهی شده است و مرکز Business Roundtable آن را مدیریت می‌کند.
 
این اتحادیه در حال همکاری با شورای مشترک اتاق بازرگانی هند و آمریکا، و مجمع مشارکت استراتژیک هند و آمریکا است تا با انجام اقدامات فوری در زمینه کمک به هند در مهار موج دوم شیوع کرونا تلاش‌های خود را به انجام برساند.