تلاش پست برای تحویل کارت‌های سوخت

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: بخش عمده‌ای از مشکلاتی که در موضوع پخش کارت‌های سوخت و تحویل آنها به مردم وجود داردمربوط به نشانی‌هایی است که شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی به پست ارائه کرده و قدیمی است.
 
 
حسین نعمتی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به فعالیت‌های این شرکت برای دسترسی مردم به کارت سوخت توضیح داد: از نظر اینکه در پروژه تحویل کارت سوخت ما به عنوان مجری از طرف شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی انتخاب شده بودیم سعی کردیم تا زیرساخت‌های لازم را برای ارسال کارت‌های سوخت فراهم کنیم.
 
وی افزود: بخش عمده‌ای از مشکلاتی که در موضوع پخش کارت‌های سوخت و تحویل آنها به مردم وجود دارد این است که نشانی‌هایی که پیش از این توسط شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی و دفاتر پلیس + ۱۰ پست داده شده است، نشانی‌هایی قدیمی بوده و باعث شده تا مأموران پستی برای تحویل کارت سوخت با مشکل مواجه شود.
 
 
 
نشانی‌های قدیمی، مشکل ارسال کارت‌های سوخت
 
نعمتی تاکید کرد: بر طبق آمار در هر روز ۴۰ هزار کارت سوخت وارد شبکه پستی کشور می‌شود که با توجه به موضوعی که مطرح شد، بالای ۳۰ درصد نشانی‌های ارائه شده، نشانی‌های قدیمی و ناشناخته بوده است.
 
معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز در ادامه تاکید کرد: به همین دلیل بالای ۲۸ درصد تغییرات جابجایی داشتیم و همکاران من در شرکت پست تلاش خود را می‌کنند تا هر چه سریع‌تر این مشکلات را برطرف کنند و کارت‌های سوخت به صاحبان آن تحویل داده شود.