تماشا کنید: عیسی زارع‌پور از زبان عیسی زارع‌پور!

zarepour.jpg
 
ICTna.ir - ICTna.ir - لیست کابینه پیشنهادی سید ابراهیم رئیسی، ساعت ده صبح فردا تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد و براساس اطلاعات رسیده به خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، دکتر عیسی زارع پور معاون فعلی رئیس قوه قضائیه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، بعنوان فرد پیشنهادی برای تصدی سمت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی خواهد شد.

ایستنا در هفته آخر تیرماه، برای نخستین بار از احتمال انتصاب زارع پور بعنوان وزیر ارتباطات دولت دکتر ابراهیم رئیسی خبر داده بود. پس از آن، ایستنا با ایجاد بخش ویژه ای با عنوان "آقای وزیر؛ من آنچه شرط بلاغ است با تو می‌گویم" با انتشار رزومه 5 گزینه اصلی مطرح شده برای تصدی این سمت، اقدام به جمع آوری آرا و نظرات و پیشنهادات مخاطبان در خصوص توقعاتشان از وزیر بعدی ارتباطات کرد.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، ویدئوی زیر پیشتر و در زمان انتصاب زارع پور بعنوان معاون قوه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در زمان ریاست سید ابراهیم رئیسی بر این قوه، توسط مرکز رسانه قوه قضائیه تهیه شده و در ان زارع پور به معرفی اجمالی خود میپردازد.
 
برای مشاهده رزومه کامل گزینه پیشنهادی نهایی رئیسی برای تصدی سمت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اینجا را کلیک کنید.