تماشا کنید: گوگل پیکسل چقدر زیر آب دوام می‌آورد؟!

تماشا کنید: گوگل پیکسل چقدر زیر آب دوام می‌آورد؟!

برخلاف بسیاری از پرچم‌داران، سوگلی‌ گوگل یعنی پیکسل نتوانسته‌ در تست‌های مقاومت در برابر نفوذ آب چندان سربلند بیرون بیاید. این اسمارت‌فون توانسته گواهی IP53 را دریافت کند که مطابق اعلام، مقاومت کمی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را به به این اسمارت‌فون می‌دهد.

نکته‌ای که در این رابطه وجود دارد این است که این رتبه‌بندی‌ها همیشه واقعیت را به شما نمی‌گویند و بیانگر حداکثر توان مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نیستند. به عنوان مثال گفته می‌شد آی‌فون ۷ توانایی مقاومت یک ساعته در برابر نفوذ آب را دارد اما در تست‌ها موفق شد یک ساعت کامل را در زیر آب دوام بیاورد. اما این مقدار در گوگل پیکسل چقدر است؟ خب برای رسیدن به پاسخ بهتر است ویدیوی زیر را ببینیم:


همان‌طور که در ویدیو بالا مشخص شد آخرین پرچم‌دار گوگل می‌تواند مقاومت خوبی را در زیر آب داشته باشد. در برخی تست‌ها مشکلاتی برای اسپیکر به وجود آمده است که البته واقعا تست‌های سخت‌گیرانه‌ای بوده و با قرار دادن یک ساعته اسمارت‌فون در زیر آب آن را به آزمایش گذاشته‌اند. در حقیقت اگر یک گوگل پیکسل داشتید و ناگهان در آب افتاد بیش‌تر نگران این باشید که باید یک اسمارت‌فون بدون اسپیکر را تحمل کنید!

نوشته تماشا کنید: گوگل پیکسل چقدر زیر آب دوام می‌آورد؟! اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.