تمامی مشخصات گوشی هواوی P10 Lite‌ به همراه تصاویر رسمی آن فاش شد!

تمامی مشخصات گوشی هواوی P10 Lite‌ به همراه تصاویر رسمی آن فاش شد!

اگرچه کمپانی چینی هواوی دیروز در کنگره جهانی موبایل از دو پرچمدار جدید خود رونمایی کرد اما در این مراسم هیچ اشاره‌ای به گوشی P10 Lite صورت نگرفت. با این حال قبل از معرفی رسمی این محصول، تمام جزییات آن فاش شده است.

چندین فروشنده از کشور هلند تمام جزییات از جمله قیمت فروش و مشخصات به همراه تصاویر رسمی این گوشی را منتشر کرده‌اند. از تصاویر منتشر شده می‌توان دریافت که این مدل در سه رنگ در دسترس خواهد بود.

صرف نظر از این که این درز اطلاعات در زمان مناسبی صورت گرفته یا نه، می‌توان ادعا کرد که اکنون تمام جزییات مربوط به این مدل در اختیار عموم قرار گرفته است. اگرچه طراحی هواوی P10 Lite شباهتی به دو مدل تازه معرفی شده P10‌ ندارد، اما این مدل با داشتن فریمی از جنس فلز و طراحی دو شیشه‌ای، از ظاهری نسبتا مناسب برخوردار است. همچنین حسگر اثر انگشت این محصول در پشت گوشی تعبیه شده است.

هواوی P10 Lite شباهت‌های زیادی به مدل ۲۰۱۷ گوشی P8 Lite که چند هفته قبل رونمایی شد، دارد. هواوی در طراحی این محصول از نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی بهره گرفته است. همچنین چیپ بکار رفته در این محصول کایرین ۶۵۵ بوده که به همراه پردازنده هشت هسته‌ای A53، پردازنده‌ گرافیکی Mali-T830MP2 و رم چهار گیگابایتی، توان سخت‌افزاری قابل قبولی برای این محصول به ارمغان آورده است.

از دیگر مشخصات هواوی P10 Lite می‌توان به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در کنار فلاش LED، به همراه دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قابلیت افزایش حافظه، پورت میکرویواس‌بی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

عرضه رسمی هواوی P10 Lite از اواخر ماه مارس در اروپا با قیمت ۳۴۹ یورو آغاز خواهد شد. گفتنی است این محصول به همراه سیستم عامل اندروید نوقا و رابط کاربری EMUI 5.1 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

نوشته تمامی مشخصات گوشی هواوی P10 Lite‌ به همراه تصاویر رسمی آن فاش شد! اولین بار در پدیدار شد.