تمامی گوشی‌های هوشمند نوکیا به‌روزرسانی اندروید ۹ Pie را دریافت می‌‌کنند

cf11848dc51d85860ad15d862d2581a7d8e8e36f تمامی گوشی‌های هوشمند نوکیا به‌روزرسانی اندروید 9 Pie را دریافت می‌‌کنند

HMD یکی از معدود شرکت‌های سازنده گوشی‌های تلفن همراه است که قصد دارد تمامی گوشی‌های هوشمند خود را به اندروید ۹ Pie به روزرسانی نماید. این حرکت جالب نیز به منظور خودنمایی و جلب نظر کاربران ضروری هم به نظر می‌رسد تا شاید بتواند بار دیگر شکوه و عظمت امپراتوری از دست رفته نوکیا را در اذهان زنده کند. اما فعلا تنها یک هندست را رونمایی کرده است و طبیعتا به روزرسانی تنها یک مدل با سیستم عامل اصلی اندروید ۹ Pie کار چندان سختی نیست.

p1011315-1-770x433 تمامی گوشی‌های هوشمند نوکیا به‌روزرسانی اندروید 9 Pie را دریافت می‌‌کنند

در هر حال شرکت این وعده را داده است که اگر شما هر یک از گوشی‌های هوشمند نوکیا را که توسط شرکت HMD Global تولید و عرضه شده باشد، خریداری کرده‌اید، اطلاع داشته باشید که هندست‌تان به روزرسانی نسخه جدید اندروید یعنی ۹ Pie را دریافت خواهد کرد. با وجود اینکه هیچ زمان‌بندی برای این منظور اعلام نشده ولی شرکت HMD بار دیگر تاکیدکرده است که تمامی کاربران گوشی‌های هوشمند نوکیا نهایتا اندروید ۹ Pie را دریافت خواهند کرد.

در لیست زیر شما می‌توانید تمامی مدل‌هایی که انتظار می‌رود به روزرسانی اندروید ۹ Pie را طی ماه‌های پیش رو دریافت کنند مشاهده کنید. نوکیا ۱ (اندروید Go)، نوکیا ۲، نوکیا ۲.۱ (اندروید Go)، نوکیا ۳، نوکیا ۳.۱، نوکیا ۵، نوکیا ۵.۱، نوکیا ۶، نوکیا ۶.۱، نوکیا ۶.۱ پلاس، نوکیا ۷ (اختصاصی کشور چین)، نوکیا ۷ پلاس، نوکیا ۸، نوکیا ۸ سیروکو (Sirocco)، نوکیا X6 (اختصاصی کشور چین) و نوکیا X5 (اختصاصی کشور چین).

به نظر می‌رسد اولین گوشی هوشمندی که از این لیست به‌روزرسانی اندروید ۹ Pie را دریافت نماید، مدل نوکیا ۷ پلاس باشد زیرا نام این گوشی تنها مدلی از شرکت HMD است که در لیست پیش نمایش برنامه گوشی‌های دریافت کننده اندروید ۹ Pie به چشم می‌خورد. به دنبال این مدل احتمالا گوشی‌های پیشرفته‌ و رده‌بالا‌تر شرکت مانند نوکیا ۸ و نوکیا ۸ سیروکو نامزد دریافت به‌‌روزرسانی باشند. همچنین ممکن است گوشی‌های ویژه اندروید Go پیش از مدل‌های میان‌رده و ارزان قیمت نوکیا این به‌‌روزرسانی را دریافت کنند.

 

نوشته تمامی گوشی‌های هوشمند نوکیا به‌روزرسانی اندروید ۹ Pie را دریافت می‌‌کنند اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.