توجه ویژه سازندگان گوشی‌های هوشمند به تولید پرچمداران در رنگ‌های خاص

smartphone-colors توجه ویژه سازندگان گوشی‌های هوشمند به تولید پرچمداران در رنگ‌های خاص

چند ثانیه به تلفن همراه خود نگاه کنید؛ چه رنگی است؟ سیاه یا سفید؟ به احتمال زیاد یکی از این دو باید رنگ تلفن همراه شما باشد. به‌طور کلی سیاه یا سفید محبوب‌ترین رنگ‌های انتخابی در میان کاربران هستند، هر چند که گاهی اوقات شرکت‌ها با ارایه چند رنگ خاص انتخاب مصرف‌کنندگان خود را محدود می‌کنند.

google-pixel-2-and-pixel-2-xljpg-450x230 توجه ویژه سازندگان گوشی‌های هوشمند به تولید پرچمداران در رنگ‌های خاص

هر دو گوشی پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال با یک رنگ ویژه ارایه شدند که بسیار محبوب‌تر از مدل‌های استاندارد سیاه و سفید رنگ هستند.

مردم دوست دارند که منحصر به‌فرد باشند و به همین دلیل است که ما مدل موها و لباس‌های مختلف داریم و از سرگرمی‌های مختلف لذت می‌بریم. گوشی آی‌فون ممکن است در رنگ‌های سیاه، سفید، طلایی و گاهی اوقات قرمز ارایه شده باشند، اما هنوز هم هزاران مورد با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف برای انتخاب وجود دارد. همه ما برای بیان ویژگی فردی‌ و نیازهای ذاتی از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنیم. حال از آن‌جایی‌ که تولیدکنندگان این موضوع را درک کرده‌اند، دست کاربران را در انتخاب رنگ باز می‌گذارند.

وان‌پلاس نمونه‌ای کامل از یک شرکت است که می‌داند چگونه از رنگ‌های اضافه شده برای حفظ آرامش کاربران خود استفاده کند. در ابتدا، وان‌پلاس ۵T فقط با رنگ مشکی ارایه شد و تنها دو ماه بعد، این کمپانی یک حجم باور نکردنی از تبلیغات را در رسانه‌های اجتماعی ایجاد کرد که اشاره به اتفاق جدیدی داشت. این اتفاق جدید در واقع یک رنگ جدید سفید ماسه‌ای بود و پس از آن مدل قرمز گدازه‌ای که تنها چند ماه قبل از عرضه وان‌پلاس۶ منتشر شده بود، به میدان آمد.

oneplus-5t-lava-red-450x235 توجه ویژه سازندگان گوشی‌های هوشمند به تولید پرچمداران در رنگ‌های خاص

وان‌پلاس دقیقا می‌داند که چطور می‌تواند توجه کاربران خود را جلب کند و کاملا مخاطبانش را درک می‌کند. مردم حتی از ساده‌ترین چیزها اگر جدید و منحصر به‌فرد باشند، هیجان‌زده خواهند شد.

به عبارت بهتر این شرکت می‌تواند تلفن‌های همراه خود را به‌طرز چشم‌گیری برای همیشه و با ارایه رنگ‌های جدید و خاص در ذهن مصرف‌کنندگان خود ماندگار کند. بدون شک نسخه وان‌پلاس ۶ طی چند ماه آینده در رنگ‌های جدید نیز منتشر خواهد شد.

در سال ۲۰۱۸ دو گرایش بزرگ بصری از سوی تولیدکنندگان وجود دارد که عبارتند از طراحی صفحه نمایش کامل به همراه یک فرورفتگی و همچنین ارایه یک گزینه رنگ منحصر به‌فرد.

بیایید نگاهی به نمونه‌هایی که در شش ماه گذشته منتشر شده‌اند، داشته باشیم.

سامسونگ گلکسی S9 در رنگ بنفش یاسی

Samsung-Galaxy-S9-450x232 توجه ویژه سازندگان گوشی‌های هوشمند به تولید پرچمداران در رنگ‌های خاص

در حالی‌که سامسونگ با انتشار انواع رنگ‌های متنوع از دستگاه‌های خود شناخته شده است، اما تقریبا همیشه رنگ‌هایی ساده مانند آبی را منتشر می‌کند. اما اتفاق جالب اینجاست که این برند پرطرفدار امسال کمی متفاوت‌تر از قبل ظاهر شد. ارایه گلکسی S9 با رنگ بنفش یاسی موجب شگفتی بسیاری از کاربران اندرویدی شد. با وجود این‌که این طیف رنگ بسیار ظریف و نسبتا ساده است، اما حتی این تنوع رنگی ارایه شده از سوی سامسونگ مردم را بسیار هیجان‌زده کرد.

هواوی P20 در یک رنگ خاص

huawei-p20-450x233 توجه ویژه سازندگان گوشی‌های هوشمند به تولید پرچمداران در رنگ‌های خاص

فقط چند ماه بعد، هواوی گوشی منحصربه‌فرد P20 خود را در رنگ مشکی متمایل به روشن ارایه داد و این یک حرکت بسیار غافل‌گیر کننده بود که تا پیش از این شاهد آن نبودیم و البته با استقبال فراوان کاربران نیز مواجه شد.

وان‌پلاس ۶ در رنگ سیاه و سفید پودری

OnePlus-6-450x275 توجه ویژه سازندگان گوشی‌های هوشمند به تولید پرچمداران در رنگ‌های خاص

وان‌پلاس نسخه‌های مختلف رنگی را عرضه کرده است که هر کدام دارای جنبه‌های منحصر به‌فرد خود هستند. مدل سفید پودری به شکل یک پودر کاملا نرم بود و رنگ سیاه آن نیز دارای انعکاس خاصی است. در واقع این رنگ‌ها چندان تفاوتی با سایرین ندارند اما هر مدل دارای جنبه‌های منحصر به‌فرد خود است.

اچ‌تی‌سی U12 پلاس در رنگ آبی شفاف

htc-u12-450x328 توجه ویژه سازندگان گوشی‌های هوشمند به تولید پرچمداران در رنگ‌های خاص

سال گذشته، اچ‌تی‌سی اعلام کرد پرچمدار جدیدش با یک قاب پشتی شفاف ارایه می‌شود که در آن، قطعات مختلف از جمله‌ ماژول دایره‌ای شکل NFC، قابل رؤیت هستند. این موضوع به دلیل طراحی منحصر به‌فرد مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و در سال جاری این شرکت تایوانی دوباره این کار را انجام داد. اچ‌تی‌سی U12 پلاس در فروشگاه‌های موجود در دسترس نیست و این مدل کمی کوچکتر از طرح قبلی آن در سال گذشته است.

شکی نیست که تولیدکنندگان دیگر به‌زودی به این روند ادامه خواهند داد. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های برتر پرچم‌داران خود را منتشر کرده‌اند حال باید منتظر ماند و دید که این شرکت‌ها چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی را به محصولات جدید خود اضافه می‌کنند.

نظر شما درباره تنوع رنگ‌ گوشی‌های هوشمند چیست؟ آیا تنوع بیشتر در رنگ، باعث می‌شود که شما تمایل بیشتری به خرید یک تلفن همراه داشته باشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نوشته توجه ویژه سازندگان گوشی‌های هوشمند به تولید پرچمداران در رنگ‌های خاص اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.