توصیه نامه مدیریتی: «ملاحظات و الزامات مورد نیاز در بکارگیری پلتفرم‌های IoT»

توصیه نامه مدیریتی در خصوص «ملاحظات و الزامات مورد نیاز در بکارگیری پلتفرم‌های IoT» توسط دبیرخانه فروم اینترنت اشیاء ایران منتشر شد.
با توجه به توسعه خدمات مبتنی بر IoT در کشور و اهمیت برنامه ریزی کلان و درازمدت برای توسعه و استفاده از پلتفرم های مقیاس پذیر، دبیرخانه فروم پس از انجام نظرسنجی عمومی و همچنین برگزاری جلسات تخصصی مابین نمایندگان اعضای فروم، سندی حاوی توصیه های مدیریتی برای ذینفعان موضوع تهیه کرده است.
 
دبیرخانه فروم پس از دریافت نقطه نظرات اصلاحی و تکمیلی متخصصین و فعالین حوزه اینترنت اشیاء، نسخه نهایی این مستند را جهت استفاده نهادهای تصمیم گیر ارسال خواهد نمود.
از این رو، از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در اکوسیستم IoT کشور دعوت می‌شود تا پیشنهادات و نظرات تکمیلی خود در خصوص از طریق ایمیل [email protected] به دبیرخانه فروم IiFاعلام نمایند. مدت زمان در نظر گرفته شده برای ارسال پیشنهادات و نظرات تکمیلی، ۳۰ روز و حداکثر تا تاریخ 10دی‌ماه ۱۳۹۶ می‌باشد.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر‌ در این خصوص و پیوستن به فروم اینترنت اشیاء‌ ایران، می‌توانند از طریق [email protected] یا شماره تلفن ۸۸۵۱۳۸۱۰-۰۲۱ با ما در ارتباط باشند.