تولید قطعات آی‌فون ۸ زودتر از زمان مقرر شروع می‌شود

تولید قطعات آی‌فون 8 زودتر از زمان مقرر شروع می‌شود

براساس گزارش جدیدی که امروز انتشار یافته، تولید قطعات آی‌فون 8 از ماه آینده شروع می‌شود. این تاریخ یک ماه زودتر از پیش‌بینی اکثر کارشناسان این حوزه است. روزنامه “اقتصاد تایپه” می‌گوید که دو شرکت Kinsus Interconnect و Zhen Ding از ماه ژوئن شروع به تولید قطعات آی‌فون 8 خواهند کرد.

شرکت TSMC که وظیفه تامین پردازنده A11 را برای دستگاه‌های آی‌فون 8، آی‌فون 7S و آی‌فون 7S پلاس برعهده دارد، تولید انبوه این قطعه را از ماه جولای آغاز می‌کند. اگرچه شاید تامین‌کنندگان قطعات گوشی‌های هوشمند اپل، زودتر از زمان مقرر شده شروع به تولید سخت‌افزار آن‌ها کنند ولی حدس زده می‌شود که اپل این 3 مدل را در ماه سپتامبر معرفی و ماه بعد از آن به بازار عرضه کند.

به‌نظر نمی‌رسد که تولیدکنندگان قطعات برای عرضه زودهنگام آی‌فون 8، تولید قطعات آن را شروع کرده باشند. انتظار می‌رود که این تغییر در برنامه زمانی جهت در دسترس بودن شمار انبوهی از این دستگاه در زمان عرضه به بازار باشد. به عبارت دیگر اپل امید زیادی به فروش بالای دستگاه گران‌قیمت جدید خود در سه‌ماهه اول سال مالی خود دارد. باتوجه به تولید 95 میلیون پنل OLED توسط سامسونگ برای اپل در امسال و انحصاری بودن این نوع نمایشگر برای آی‌فون 8، اپل انتظار دارد که در فصل تعطیلات فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کند.

نوشته تولید قطعات آی‌فون 8 زودتر از زمان مقرر شروع می‌شود اولین بار در پدیدار شد.