ثبت نام استارتاپ ها در نمایشگاه الکامپ آغاز شد

ثبت نام کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها) در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ آغاز شد.
 
سال گذشته با حمایت سازمان برای نخستین بار در کشور بیش از 80 کسب و کار نوپا در سالن 18 نمایشگاه الکامپ بیست و یکم حضور یافتند و طرح ها و ایده های فناورانه خود را در معرض نمایش گذاشتند. سال جاری نیز در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ، سازمان زمینه حضور ۱۵۰ کسب‌وکار نوپا در یک سالن مجزا را فراهم کرده است تا این گروه در کنار دیگر فعالان این حوزه مانند شتابندهنده ها و سرمایه گذاران خطرپذیر فعال در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در الکامپ سال جاری حضور یابند.
 
سازمان در این دوره از نمایشگاه الکامپ، از کسب و کارهای نوپای دارای طرح های نوآورانه که کمتر از سه سال از تاریخ فعالیت آنها گذشته باشد حمایت میکند.
 
کسب و کارهای نوپا پس از تایید کمیته ارزیابی سازمان و با پرداخت تنها با پرداخت یک میلیون ریال امکان حضور در نمایشگاه الکامپ 2016 را کسب خواهند کرد و سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان طرح حمایتی سایر هزینه های حضور و تجهیز سالن استارتاپها را برعهده خواهدگرفت. 
 
همچنین سازمان نظام صنفی رایانه ای، 10 استارتاپ برتر حاضر در نمایشگاه الکامپ بیست و دوم را جهت حضور در نمایشگاه سبیت 2017 اعزام خواهد کرد. 
 
بیست‌ودومین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک از ۲۵ آذرماه ۹۵ به مدت چهار روز توسط سازمان نظام‌ صنفی رایانه‌ای کشور برگزار خواهد شد و کسب‌وکارهای نوپایی که بر بستر فناوری‌اطلاعات ایجاد شده و به فعالیت می‌پردازند، می‌توانند جهت حضور در این نمایشگاه درخواست خود را ارایه دهند.