جدول قیمت مدل‌ها و زمان عرضه گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس ۶ اعلام شد

5-2 جدول قیمت مدل‌ها و زمان عرضه گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس 6 اعلام شد

اخیرا شرکت OnePlus از گوشی پرچم‌دار با‌شکوه خود یعنی OnePlus 6 رونمایی کرده است. یک محصول با سخت افزار قدرتمند، ظاهر جذاب، در سه رنگ مختلف و یک نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه فوق‌العاده کارآمد که آن را بدل به هندستی شایسته نموده که لایق توجه بیشتر است.

Untitled-1-3-450x243 جدول قیمت مدل‌ها و زمان عرضه گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس 6 اعلام شد

اما شرکت OnePlus ثابت کرده است که همیشه یک سورپرایز دیگر نیز برای طرفداران خود به همراه می‌آورد و آن‌ چیزی نیست به جز قیمت‌گذاری بسیار سخاوتمندانه و مشتری‌پسند محصولاتش! از زمانی که گوشی OnePlus 1 با قیمت ۲۹۹ دلاری رونمایی شد، تاکنون دیگر پرچم‌داران این شرکت افزایش قیمت متعادلی داشته‌اند و در مقایسه با دیگر رقیبان شناخته شده خود هنوز هم از لحاظ قیمت بسیار ارزان‌تر هستند. خب با این توضیحات اکنون قیمت گوشی پرچم‌دار OnePlus 6 چقدر است و چه زمانی وارد بازار خواهد شد؟

برای مشاهده جزییات آن جدول زیر گویای همه چیز خواهد بود. در این جدول قیمت‌ها براساس سخت‌افزار تمامی مدل‌های آن درج شده است.

Untitled-2-1-450x167 جدول قیمت مدل‌ها و زمان عرضه گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس 6 اعلام شد

56-450x276 جدول قیمت مدل‌ها و زمان عرضه گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس 6 اعلام شد

اما در رابطه با زمان دسترسی آن دو تاریخ عنوان شده است. مدل‌های Mirror Black  و  Midnight Black از روز ۲۲ مه در وبسایت رسمی OnePlus برای فروش عرضه خواهند شد و مدل Silk White که به عنوان نسخه‌های با تعداد محدود به فروش می‌رسند از تاریخ ۱۵ ژوئن به مدت محدود برای ثبت سفارش مشتریان روی سایت قرار می‌گیرند. شما می‌توانید برای خرید گوشی دلخواه خود از طریق این لینک به سایت Oneplus سر بزنید.

نوشته جدول قیمت مدل‌ها و زمان عرضه گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس ۶ اعلام شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.