جدیدترین رندرهای آی‌فون ۸، زیبایی خیره‌کننده این اسمارت‌فون را به نمایش می‌گذارد

طراحی کانسپت‌ از محصولاتی که قرار است در آینده معرفی شوند، کار بسیار سختی است، هر روزه شایعات و خبرهای جدیدی منتشر می‌شوند که ممکن است طرح کلی دستگاه را دستخوش تغییراتی کنند و نیاز باشد تا طراحی دوباره صورت بگیرد. این موضوع خصوصا در رابطه با محصولات آینده اپل بسیار پیچیده‌تر خواهد بود. بااین‌حال Martin Hajek که یک طراح به نام است، به‌تازگی مجموعه‌ای از رندرهای مرتبط با آی‌فون 8 را منتشر کرده است. طراحی‌های وی علاوه‌بر اینکه تجسم سه‌بعدی و رندرگیری بسیار خوبی دارند، معمولا حاوی شایعات و خبرهای منتشر شده از امکانات به شیوه‌ای قابل‌ قبول هستند.

Martin Hajek در مجموعه منتشر شده خود سعی کرده از تمامی شایعات و خبرهای منتشر شده پیرامون پرچم‌دار آتی اپل استفاده کند. اکثر رندرهایی که تاکنون از آی‌فون 8 منتشر شده است، این هندست را در رنگ‌های سفید و مشکی به نمایش می‌گذارد که به عنوان دو رنگ پایه این اسمارت‌فون محسوب می‌شود، اما در رندرهای گرفته شده توسط هاجک می‌توانیم آی‌فون 8 را با فریم‌های رنگی از جمله رزگلد، طلایی و دیگر رنگ‌های مورد انتظار مشاهده کنیم.

طراحی درنظر گرفته شده برای دوربین دوگانه بسیار فوق‌العاده بوده و بخش موجود در نمایشگر برای قرارگیری سنسورهای مورد نیاز از جمله Face ID و دوربین سلفی بسیار زیباست. همان‌طور که مشاهده می‌شود در این رندرها از iOS 11 استفاده شده  که البته در حالت DND-while-driving قرار دارند. مطمئنا این مجموعه رندر کامل‌ترین تصویر از شمایل آی‌فون‌های آینده را در اختیار ما می‌گذارد که البته کاملا بر پایه شایعات و اخبار منتشر شده در رابطه با این اسمارت‌فون است.

نوشته جدیدترین رندرهای آی‌فون 8، زیبایی خیره‌کننده این اسمارت‌فون را به نمایش می‌گذارد اولین بار در پدیدار شد.