جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری، زمان و مناطق عرضه اسمارت فون آنر ۱۰

huawei-honor-10-7 جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری، زمان و مناطق عرضه اسمارت فون آنر 10

پس از یک فاصله زمانی کوتاه یک ماهه میان عرضه آنر ۱۰ در چین و عرضه جهانی این اسمارت فون، اکنون آنر ۱۰ در سراسر جهان عرضه می‌شود. آنر ۱۰ دارای ویژگی‌های فراوانی است که بررسی آنها خالی از لطف نبوده و مطمئنا این هندست می‌تواند عنوان یک پرچمدار را یدک بکشد.

پردازنده کایرین ۹۷۰ در کنار واحد پردازش عصبی هوشمند، دوربین دوگانه شامل حسگرهای ۲۴ و ۱۶ مگاپیکسلی، یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی و همچنین گزینه‌های رنگی قابل توجه از جمله مشخصه‌های برجسته این هندست به شمار می‌روند. آیا به‌دنبال اطلاع یافتن از قیمت‌گذاری و زمان و مکان عرضه آنر ۱۰ هستید؟ در ادامه به کلیه اطلاعات دریافتی تا به این لحظه اشاره شده است.

honor-10-notch-e1526449037923 جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری، زمان و مناطق عرضه اسمارت فون آنر 10

قیمت‌گذاری و زمان عرضه آنر ۱۰

گروه آنر تایید کرده است که آنر ۱۰ از ساعت ۴ بعدازظهر امروز در بریتانیا عرضه خواهد شد. این فرآیند ابتدا در وبسایت hihonor.com آغاز شده و با عرضه گوشی در فروشگاه‌های گمرک کارفون، آمازون و جان لوئیس در اواخر روز ادامه خواهد یافت. سپس این هندست از روز ۱۶ مه توسط فروشگاه‌های Argos ،Very و AO عرضه خواهد شد و در صورتی که مشتری این ۳ فروشگاه باشید، از روز ۱۷ مه می‌توانید اسمارت‌فون جدید هواوی را خریداری نمایید.

آنر ۱۰ با برچسب قیمتی ۳۹۹ پوند (حدودا ۵۴۰ دلار) در بریتانیا عرضه خواهد شد. این هندست در بازارهای اروپایی با قیمت ۳۹۹ یورو برای نسخه ۶۴ گیگابایتی و ۴۴۹ یورو برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی قابل خریداری خواهد بود. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آنر ۱۰ در هندوستان با قیمت ۳۲۹۹۹ روپیه و از طریق فروشگاه Flipkart عرضه می‌شود.

با وجود اعمال حق بیمه بر محصولات چینی (حداقل در بریتانیا)، به نظر می‌رسد که آنر ۱۰ برای گوشی‌های کمپانی‌های وان‌پلاس، نوکیا و اسنشیال یک رقیب جدی به شمار می‌آید. با وجود این‌که آنر ۱۰ فاقد قابلیت تثبیت‌کننده نوری تصاویر (OIS) است؛ اما واقعا هیچ‌کدام از این شرکت‌ها از نظر سطح کیفیت دوربین، توان رقابت با هواوی را ندارند.

huawei-honor-10-7 جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری، زمان و مناطق عرضه اسمارت فون آنر 10

آیا ساکن منطقه دیگری از اروپا هستید؟ در این صورت بسته به نوع خرده‌فروشی از امروز می‌توانید این هندست را تهیه نمایید. فهرست کشورهای اروپایی که در روز ۱۵ مه اسمارت‌فون آنر ۱۰ را عرضه می‌کنند، به شرح زیر است:

جمهوری‌چک، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، ایتالیا، لهستان، پرتقال، روسیه، اسپانیا، سوئد، سوئیس و ترکیه.

در خارج از اروپا چندین کشور شامل مصر، هندوستان، اردن، مالزی، پاکستان، فیلیپین، عربستان‌سعودی، سنگاپور، تایلند، امارات‌متحده‌عربی و ویتنام نیز امروز این هندست را عرضه خواهند کرد.

مجاری فروش آنر ۱۰ شامل فروشگاه‌ها و وبسایت‌های آمازون، Conrad، hihonor.com، hihonor.in، Unieuro، Media Markt، Cyberport، Saturn، Flipkart، Cdiscount، Otto، notebooksbilliger.de، The Phone House و Hepsiburada خواهند بود.

نوشته جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری، زمان و مناطق عرضه اسمارت فون آنر ۱۰ اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.