جلسه معارفه مدیران جدید پژوهشگاه ITRC برگزار شد

جلسه معارفه مديران جديد و تقدير و تشكر از مديران پيشين، امروز چهارشنبه 23 اسفند ماه در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومي پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران)، دكتر خوانساري در اين جلسه ضمن تقدير و تشكر از مديران پيشين گفت: اميدوارم مديران ما همانند سابق امانتداران خوبي براي جايگاههايي باشند كه در آن قبول مسئوليت نموده اند و با حركت در مسير اهداف عالیه پژوهشگاه و كشور بتوانند آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي را در قالب وظايف پژوهشگاه جامه عمل بپوشانند.
 
بنا بر اين گزارش، در جلسه معارفه امروز ، مديران سابق و مديران منصوب شده ، هر يك نقطه نظرات خود را عنوان كردند. مديران سابق عملکرد زمان مدیریت خود را تشریح نموده و برای مدیران جدید آرزوی موفقیت نمودند و نیزمدیران منصوب شده با اشاره مختصري به برنامه هاي پيش رو نسبت به كارآمدي هرچه بيشتر عملكرد زيرمجموعه خود ابراز اميدواري داشتند.
 
اين گزارش حاكي است، در پايان جلسه لوحهاي تقدير و تشكر به مديران پيشين اهدا گرديد و مديران جديد نيز حكمهاي خود را از دكتر خوانساري دريافت نمودند.
 
گفتني است طي احكام جداگانه اي از طرف دكتر خوانساري، دكتر محمدشهرام معين به سمت سرپرست پژوهشكده فناوري اطلاعات،‌ دكتر عليرضا ياري به سمت مدير دفتر آموزش، همكاريهاي علمي و بين المللي، مهندس مجتبي ذنوبي به سمت مدير دفتر فناوري اطلاعات و ارتباطات، مهندس احسان كشتكاري به سمت سرپرست دفتر انتقال دانش فني، دكتر محمدحسام تدين به سمت سرپرست دفتراسناد و منابع علمي، دكتر مريم طايفه محمودي به سمت معاون پژوهشكده فناوري اطلاعات، دكتر پژمان گودرزي به سمت سرپرست گروه سامانه هاي پردازش و تحليل داده ها، دكتر نسرين دسترنج به سمت سرپرست گروه خدمات و محتواي الكترونيكي، مهندس مژگان ملايي سنگلجي به سمت سرپرست گروه ارزيابي امنيت شبكه و سامانه ها، مهندس زهرا گل ميرزايي به سمت سرپرست گروه سكوهاي فناوري اطلاعات و مهندس معصومه عظيم زاده به سمت سرپرست گروه سكوهاي پردازش وب و رايازبان منصوب گرديدند.