جنگ شارژدهی باتری میان آیفون ۱۴ پرومکس و گلکسی S22 اولترا را کدام پرچمدار می‌برد؟ + ویدیو

نویسندگان کانال PhoneBuff با اجرای تست سنجش میزان استقلال به مقایسه گوشی‌های آی‌فون 14 پرو مکس اپل و سامسونگ گلکسی S22 اولترا با تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 پرداختند. این کانال همواره برای انجام تست‌های خود از بازوهای رباتیک استفاده می‌کند؛ اقدامی که مانع از دخالت عامل انسانی در نتایج تست خواهد شد.

طی سالیان اخیر، آی‌فون‌های اپل همواره به‌دلیل شارژدهی باتری‌های خود مشهور بوده‌اند و پرچم‌دار جدید این شرکت نیز از چنین قاعده‌ای مستثنی نیست. همان‌طور که در ویدیوی زیر ملاحظه می‌کنید؛ آی‌فون 14 پرو مکس در مقایسه با رقیب سامسونگی خود به شکل محسوسی بهتر عمل کرده و رکورد عملکردی 11 ساعت و 38 دقیقه‌ای را برای نمایشگر به ثبت رساند. از سوی دیگر گلکسی S22 اولترا نیز به نوبه خود رکورد 9 ساعت و 16 دقیقه‌ای را به نام خود ثبت کرد. بنابراین پرچم‌دار جدید اپل در مقایسه با رقیب کره‌ای خود 25 درصد بهتر عمل کرد.

در عین‌حال بایستی یادآوری کرد که هر 2 اسمارت‌فون مجهز به نمایشگرهایی با طول قطر مشابه و نرخ نوسازی 120 هرتزی هستند؛ اما نمایشگر مورد استفاده در پرچم‌دار سامسونگ از رزولوشن بالاتری برخوردار بوده و باتری این هندست نیز در مقایسه با گوشی اپلی دارای ظرفیت بالاتری است.

نوشته جنگ شارژدهی باتری میان آیفون 14 پرومکس و گلکسی S22 اولترا را کدام پرچمدار می‌برد؟ + ویدیو اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.