جهرمی: وزارت کشور تصمیم‌گیرنده وصل‌شدن اینترنت همراه است/ نمایندگان: خودت وصل کن!

اینترنت همراه

در حالیکه قطعی اینترنت همراه وارد دهمین روز خود شده و مشکلات زیادی را برای مردم و کسب و کارهای اینترنتی به همراه داشته، 30 نماینده شهر تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر ارتباطات، خواستار برقراری این ارتباط شدند!

به گزارش آی‌تی‌رسان، وزیر ارتباطات ابتدای هفته جاری در ویدیویی اعلام کرد که هیچ نقشی در قطعی اینترنت نداشته و حتی برقراری مجدد این ارتباط نیز در حیطه اختیارات او نیست! او در این ویدیو تصریح کرد که وزارت کشور تصمیم گیرنده اصلی در این حوزه بوده و در صورت دریافت دستور از سوی این وزارت‌خانه، اقدام به برقراری ارتباط اینترنت همراه خواهد کرد، اما در کمال تعجب 30 نماینده شهر تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به جهرمی، خواستار وصل اینترنت همراه شدند که در نوع خود جالب است! حالا باید دید که این اقدامات موثر خواهد بود یا خیر؟

متن نامه نمایندگان عینا تقدیم حضورتان می‌گردد:

«جناب آقای آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات احتراما عنایت دارید که قطع طولانی مدت اینترنت به خصوص اینترنت موبایل ضرر و زیان هنگفتی را بر اقتصاد فضای کسب و کار و فضای آموزشی و پژوهشی کشور تحمیل کرده است حال که با مشارکت هوشمندانه مردم فهیم ایران به خصوص تهران آرامش حاکم گردیده است انتظار آحاد مردم، دانشگاهیان، کسبه، بازاریان و کارآفرینان تسریع در برقراری اینترنت موبایل استان تهران است. شایسته است اقدام لازم در این زمینه به عمل آید.»

حال باید دید این نامه تاثیری بر اتصال مجدد اینترنت همراه خواهد داشت و یا همچنان بایستی در انتظار وزیر کشور و شورای امنیت باشیم.

نوشته جهرمی: وزارت کشور تصمیم‌گیرنده وصل‌شدن اینترنت همراه است/ نمایندگان: خودت وصل کن! اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.