حاشیه‌های محصول بی‌حاشیه اپل؛ آی‌پد پروهای جدید بدون جک هدفون عرضه خواهند شد

Report-confirms-Apples-plans-for-11-inch-iPad-Pro-details-new-Apple-Watch-sizes حاشیه‌های محصول بی‌حاشیه اپل؛ آی‌پد پروهای جدید بدون جک هدفون عرضه خواهند شد

گزارش‌های اولیه در خصوص آی‌پد پروهای جدید اپل حکایت از آن داشتند که باید در اواخر سال جاری میلادی منتظر آنها باشیم. حال اخبار تازه ضمن تایید این زمان، اندازه محصولات جدید کوپرتینویی‌ها را نیز به ما نشان می‌دهند.

اگرچه گفته می‌شود آی‌پد پروهای جدید به مانند آی‌فون X دارای ناچ نخواهند بود، اما مطمئنا شاهد کاهش قابل ملاحظه‌ای از حاشیه‌های آنان خواهیم بود. در همین خصوص، در مدل ۱۲.۹ اینچی شاهد کم شدن ۲۵.۷ میلی‌متر از ارتفاع و همچنین ۵ میلی‌متر از عرض دستگاه خواهیم بود. به این ترتیب ارتفاع این نسخه به ۲۸۰ میلی‌متر و عرض آن به ۲۱۵ میلی‌متر کاهش می‌یابد. همچنین اپل ۰.۵ میلی‌متر نیز از ضخامت این محصول کم خواهد کرد. در مورد آی‌پد پرو کوچک‌تر که در حال حاضر با صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی در بازار وجود دارد، شرکت قصد افزایش اندازه صفحه نمایش تا ۱۱ اینچ را دارد. جدای از پنل صفحه نمایش، اندازه این گوشی تغییر چندانی نخواهد داشت و از ۲۵۰.۶ در ۱۷۴.۱ در ۶.۱ میلی‌متر به ۲۴۷.۵ در ۱۷۸.۷ در ۶ میلی‌متر تغییر خواهد یافت.

iPad-Pro-2018 حاشیه‌های محصول بی‌حاشیه اپل؛ آی‌پد پروهای جدید بدون جک هدفون عرضه خواهند شد

در حالی که اپل انتظار دارد تغییرات جدید مورد استقبال بالای مشتریان خود قرار گیرد، خبر مربوط به حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در این دستگاه‌ها به مذاق بسیاری از کاربران آنها خوش نیامده است. در ادامه این خبر اعلام شده است که محصولات جدید حتی دارای دانگل Lightning نیز نخواهند بود و همین امر موجب سرخوردگی هر چه بیشتر کاربران شده است.

براساس شنیده‌ها، آی‌پد پروهای ۱۲.۹ و ۱۱ اینچی در هفته دوم سپتامبر و در طی مراسم سالیانه اپل به صورت رسمی به کاربران معرفی خواهند شد. همچنین جدای از سه تبلت یاد شده، باید در این زمان منتظر رونمایی از سه آی‌فون جدید و ساعت هوشمند جدید شرکت تحت عنوان اپل واچ ۴ نیز باشیم.

نوشته حاشیه‌های محصول بی‌حاشیه اپل؛ آی‌پد پروهای جدید بدون جک هدفون عرضه خواهند شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.