حراج ساعت‌های هوشمند نامبروان G3 به مدت چند روز!

 

no1

سازنده چینی نامبروان، یکی از آن دست کمپانی‌هایی است که تمرکز ویژه‌ای بر روی ساعت‌های هوشمند داشته و تلاش می‌کند تا با ارایه محصولاتی مشابه با نمونه‌های اصلی همچون کالاهای سامسونگ، هواوی و حتی اپل، کاربران زیادی را به سمت خودش جذب کند.

حال این شرکت یکی از آخرین محصولاتش به نام نامبروان G3 را به حراج گذاشته که البته این حراج تنها تا ۳ روز دیگر یعنی چهارم مارس اعتبار دارد و به همین خاطر اگر از علاقه‌مندان به ساعت هوشمند با بهایی مناسب هستید، به‌نظر فرصت مناسبی برای‌تان فراهم آمده است.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، نامبروان ساعت هوشمند خود را به مقایسه با Gear S2 سامسونگ گذاشته و به نوعی محصولش را هم‌رده با آن می‌داند.

G3-VS-S2

در پایان نیز اشاره شده که ساعت سامسونگ ۲۹۹٫۹۹ دلار قیمت دارد اما محصول نامبروان بهایش کم‌تر از ۲۰ درصد S2 بوده و برای همین یک کالای بسیار ارزشمند دربرابر مبلغ پرداختی محسوب می‌شود.

برای خرید G3 می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین چینی که امکان خرید برای ایرانیان را نیز فراهم کرده‌اند، اقدام نمایید. در طرح نامبروان برای فروش، هزینه ارسال این ساعت نیز رایگان در نظر گرفته شده تا خریدار هرچه بیشتر به سمت آن متمایل شود. در ادامه لینک یکی از فروشگاه‌های آنلاین برای خرید این ساعت درج شده است.

خرید از فروشگاه چاینا ویژن

نوشته حراج ساعت‌های هوشمند نامبروان G3 به مدت چند روز! اولین بار در – آی‌تی‌رسان پدیدار شد.