حضور افرانت در نمایشگاه کار دانشگاه شریف

افرانت در راستای همکاری و ارتباط نزدیک خود با دانشگاه‌ها و مراکز تخصصی کشور، امسال با حضور در نمایشگاه کار دانشگاه شریف، ضمن برگزاری کارگاه های تخصصی و انتقال دانش در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ اقدام به تکمیل نیروی انسانی خود از میان نیروهای جوان و نخبه در مقاطع تحصيلي ليسانس، فوق ليسانس و دکتری می کند.
 
شرکت دانش بنیان افرانت به عنوان یکی از شرکت‌های باسابقه، فعال و مطرح در زمینه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت، خدمات دیتاسنتر، خدمات ابری، شبکه توزیع محتوا و دیجیتال؛ با هدف کمک به رشد شرکت‎های نوپا در ارائه خدمات و کسب ‌وکار دیجیتال ومشارکت با شرکت ها و سازمان های متوسط و بزرگ موجود در جهت ورود به حوزه تحول دیجیتال (Digital Tranformation)؛ محیطی مناسب برای پذیرش استعدادهای جوان و نخبه فراهم آورده است.
 
بنابراین گزارش، افرانت با آگاهی از نقش و اهمیت سرمایه انسانی در رسیدن به اهداف و مقاصد سازمانی خود در محیطی پویا و با نشاط؛ از میان دانشجویان برتر دانشگاهی، اقدام به جذب افراد مستعد، شایسته و علاقه مند نموده تا با به کارگیری و استفاده از آخرین دست آوردهای فناوری اطلاعات از یک طرف و جذب استعدادهای جوان و نخبه از طرف دیگر، این شرکت را به گزینه برتر کاری در میان متخصصین حوزه ICT تبدیل کند.
 
لازم به ذکر است، متقاضیان می توانند با تکمیل فرم پرسشنامه استخدامی و ارسال به [email protected] و یا ارسال رزومه کاری به [email protected] و تکمیل پرسشنامه استخدامی آنلاین در وبسایت افرانت به آدرس http://www.afarnet.com/ به خانواده بزرگ افرانت بپیوندند. 
افرانت از شما دعوت می کند از غرفه این شرکت در هفتمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف از ساعت 9 صبح الی 16:30 ، تاریخ اول تا 3 اسفند، سالن استاد جباری دانشگاه شریف، دیدن نمایید.